از شنبه هوا  خنک تر می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی گفت: در روزهای جمعه و شنبه همچنان جوی نسبتا پایدار و هوای گرم در کشور ماندگار خواهد بود ولی از شنبه شب به تدریج دما از سمت غرب کشور کاهش نسبی خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا احد وظیفه گفت:طی سه روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل موجب پدیده گرد و خاک خواهد شد، فردا شنبه به دلیل وزش باد نسبتا شدید پدیده گرد و خاک در استانهای ایلام، خوزستان دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: امروز بخشهای شرقی دریای عمان و از اواخر وقت خلیج فارس مواج پیش بینی شده است که در روز شنبه بر شدت آن افزوده می شود.

وظیفه همچنین گفت: در روز یکشنبه نیز نیمه شرقی خلیج فارس طوفانی و مواج خواهد بود.

او گفت : در روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق، شرق سواحل خزر، شهرهای شمالی و شمال غرب کشور بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق به همراه وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در خصوص هوای استان تهران نیز گفت: در روز شنبه و یکشنبه هوای تهران صاف و در واخر وقت با وزش باد شدید همراه خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دمای هوا نیز در این روزها 40 و 27 و 38 و 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

105105

کد خبر: 658191

وب گردی

وب گردی