ویژگی‌های سرلشکر باقری از زبان بعیدی‌نژاد

مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه درباره رئیس ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسکانیوز حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در صفحه اینستاگرام خود درباره انتصاب سردار سرلشکر محمدحسین باقری به عنوان رئیس ستادکل نیروهای مسلح نوشت: بنده البته در سطحی نیستم که در کنار بیانیه‌های مقامات عالی کشور بخواهم مراتب تبریک خود را خدمت فرمانده سلحشور دوران دفاع مقدّس سردار سرلشکر باقری جهت انتصاب به فرماندهی ستادکل نیروهای مسلح به ایشان عرض کنم. ولی به حسب وظیفه مایل بودم تجربه شخصی خودم را از ویژگی‌های شخصیت ایشان با شما در میان بگذارم.

وی افزود: بنده توفیق داشتم در طی سال‌های طولانی فعالیت در حوزه مباحث خلع سلاح و امنیت بین‌المللی، چندین بار در جلسات مختلفی که جهت اتخاذ تصمیم در خصوص برخی مواضع مهم کشور برگزار می‌شد و ایشان هم در سمت معاونت ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح نیز در آن جلسات شرکت داشتند، حضور داشته باشم. صادقانه عرض می‌کنم که آرامش، تواضع، طمانینه، دقت‌نظر و نگاه عمیق راهبردی ایشان در مباحث امنیت بین‌المللی برای بنده بسیار تاثیرگذار بود.

بعیدی‌نژاد اضافه کرد: اینجانب به عنوان یک شهروند افتخار می‌کنم که ریاست کل ستاد فرماندهی نیروهای مسلح کشورمان بر عهده فردی است که ضمن آنکه به عنوان یکی از فرماندهان شجاع و غیور حضور موثری در سال‌های دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، سال‌هاست که در سمت‌های ارشد فرماندهی در ستادکل نیروهای مسلح صاحب تجربیات عالی مدیریتی می‌باشند. بی تردید دانش و تجربه ایشان در کنار سرلشکر غلامعلی رشید در مقام جانشینی فرمانده ستادکل نیروهای مسلح که ایشان نیز علاوه بر تجارب گرانقدر فرماندهی در دوره دفاع مقدس از استراتژیست‌های بزرگ نظامی کشور هستند و در این حوزه تحصیلات عالی نیز دارند، در کنار سجایای اخلاقی و آرامش تاثیر‌گذار ایشان سرمایه بزرگی برای نیروی های مسلح کشور می‌باشد. برای سرلشکر باقری از صمیم دل آرزوی موفقیت می‌کنیم.

201/201

کد خبر: 658195

وب گردی

وب گردی