طرح مقابله با حقوق های نجومی فردا به هیات رییسه مجلس تقدیم می شود

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح مقابله با حقوق های نجومی به هیئت رئیسه در جلسه علنی فردا و بررسی اولویت دار این طرح خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا درگفت‌وگو با خانه ملت، از تقدیم طرح مقابله با حقوق های نجومی به هیئت رئیسه در جلسه علنی فردا خبر داد و گفت:نمایندگان به صورت دقیق و کارشناسی در حال تدوین این طرح هستند، تا برای ارائه در جلسه فردا تکمیل شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با جدیت و با استفاده از بازوهای نظارتی خود موضوع حقوق های نجومی را تا زمان رسیدن به نتیجه و برخورد با مدیران متخلف پیگیری خواهد کرد،افزود:پرداخت های بالا خارج از ضوابط قانون خدمات کشوری صورت گرفته،البته نقص های قانون خدمات کشوری و سایر قوانین که روزنه هایی برای فرار ایجاد کرده ،باید رفع شود.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،با تاکید براینکه میزان پرداختی حقوق باید براساس میزان بهره وری انجام شود،تصریح کرد:اگر میزان دریافت حقوق متناسب با میزان تلاش و بهره وری نیروی کار باشد،میزان پرداختی ها به این میزان نخواهد بود و این تفاوت زمین تا آسمانی بین حقوق کارمند و مدیر وجود نخواهد داشت.

گفتنی است؛طرح مقابله با حقوق های نجومی با محورهایی همچون تعیین سقف 10 میلیون تومانی برای حقوق ها،استرداد حقوق های بیش از سقف تعیین شده و اختصاص سهم مازاد حقوق های بالای 10 میلیون به افرادی با حقوق کمتر از یک و نیم میلیون و بازنشسته‌های با حقوق کمتر از یک‌ونیم میلیون تهیه و تدوین شده است

201/201

کد خبر: 658367

وب گردی

وب گردی