باقری: من از رفتن طارمی اطلاع داشتم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل گذشته انتقادهایی از دروازه پرسپولیس می‌شد و تا حدودی هم نارضایتی وجود داشت اما الان بیرانوند اضافه شده که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت.

به گزارش ایسکانیوز، سرانجام پس از گذشت 21 روز از شروع تمرینات پرسپولیس و برگزاری اردوی آن ها در کشور اوکراین، مسوولان باشگاه برای تمدید قرارداد با کریم باقری تماس گرفتند تا مذاکرات‌شان را نهایی کنند.

رفتار آقا کریم فوتبال ما کاملا حرفه‌ای بود. به هر حال وقتی مربیان خارجی قبل از حضور در تمرین اول قراردادشان را امضا می‌کنند، باید شان باقری هم حفظ شود و بدون قرارداد به تمرین نرود. تاثیر حضور او روی نیمکت پرسپولیس غیرقابل انکار است.

اظهارات باقری در گفت و گو با روزنامه ایران ورزشی را در ادامه می خوانید:

* از چه زمانی به اردوی پرسپولیس در اوکراین اضافه خواهید شد؟

- ‌چون زمان مذاکره بارها به تعویق افتاد و خبری نمی‌شد من هم برای سفر چند روزه بلیت تهیه کردم و به همین دلیل خیلی بعید است که بتوانم در اوکراین به اردوی پرسپولیس اضافه شوم.

* در روزهای اخیر انتقادها و در واقع هجمه‌های زیادی علیه مهدی طارمی و رامین رضاییان به وجود آمد که...

- ‌ببینید بازیکنی که قرارداد ندارد اختیارش دست خودش است. من یک شب در جریان بازی‌های جام رمضان با طارمی صحبت کردم که می‌گفت پیشنهاد دارد و تصمیمش به رفتن است. مسائلی که بعد از رفتن آنها به وجود آمد به خاطر نحوه رفتن‌شان بود. در این باره هم باشگاه باید صحبت کند.

* در سال‌های گذشته بازیکنان زیادی از این تیم رفته‌اند.

- ‌بله، خیلی‌ها در تمام سال‌های گذشته پرسپولیس از این تیم رفته‌اند و اتفاق خاصی نیفتاده. به هر حال بازیکن پیشنهاد دارد و خودش در نهایت تصمیم می‌گیرد. من به شخصه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. همانطور که گفتم اعتراض هواداران به نحوه جدایی‌شان است. بدون شک پیشرفت آنها به نفع فوتبال ملی ما هم خواهد بود. پس بهتر است که منتظر شنیدن اخبار خوب از موفقیت‌هایشان باشیم.

* اما خیلی به آن پرداخته شد.

-‌ من هم موافقم که خیلی شلوغش کردند. این مساله هر چه بوده تمام شده و ما نباید برخورد احساسی با این موضوع داشته باشیم. به نظرم بیش از اندازه به جدایی آنها پرداخته شد. این مسائل همیشه هست. البته طبیعی است که اگر همه چیز به شکل خوبش اتفاق بیفتد کسی ناراحت نمی‌شود.

* فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات را چگونه دیدید؟

- ‌به نظرم پرسپولیس بر اساس نیازش بازیکن جذب کرده است. من یکی دو نفرشان را می‌شناسم اما بقیه هم که شناخته شده هستند خریدهای خوبی خواهند بود که به پرسپولیس کمک زیادی می‌کنند. همانطور که می‌دانید فصل گذشته انتقادهایی از دروازه پرسپولیس می‌شد و تا حدودی هم نارضایتی وجود داشت اما الان بیرانوند اضافه شده که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت البته امیدوارم بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند یا نفرات قبلی، قدر پیراهن‌شان را بدانند.

* بعضی‌ها نقل و انتقالات دو باشگاه سرخابی را با هم مقایسه می‌کنند.

-‌ این مدل مقایسه حرفه‌ای نیست چون هر تیمی بر اساس نیازهایش بازیکن جذب می‌کند. شاید تیمی در یک پست خاص دنبال بازیکن باشد اما تیم دیگر چند مهره کلیدی در آن منطقه داشته باشد. البته همیشه این مسائل بوده است.

* بازی‌های یورو را تماشا می‌کنید؟

-‌ بله، تا الان اکثر بازی‌ها را دیدم.

* طرفدار چه تیمی هستید؟

- طرفدار تیم خاصی نیستم. سعی می‌کنم از تماشای آنها لذت ببرم و نکات فنی‌اش را یاد بگیرم.

* چه تیمی قهرمان می‌شود؟

-‌ به نظرم قابل پیش‌بینی نیست. تا همین الان هم نتایجی به دست آمده که شاید کمتر تصورش می‌شد. من واقعا نمی‌توانم تیمی را به عنوان تنها مدعی اصلی قهرمانی بدانم.

* سوال آخر اینکه، فصل جدید را برای پرسپولیس چطور ارزیابی می‌کنید؟

- ‌ان‌شاءا... هر چیز خیر است برای پرسپولیس و هوادارانش رخ دهد.

601/604

کد خبر: 658671

وب گردی

وب گردی