افشین: دوست دارم سجاد بماند/ با پرسپولیس به توافق نرسیدم

مهاجم استقلال گفت: به زودی از لحاظ بدنی به شرایط ایده آل خواهم رسید. از آقای منصوریان تشکر می کنم که به من اعتماد کرد.

به گزارش ایسکانیوز،آرش افشین پس از ثبت قرارداد خود با استقلال در هیات فوتبال تهران اظهار داشت: قرارداد من دوساله است. دوسال در خدمت این تیم خواهم بود. من سهمیه آزاد بودم. چون از نیم فصل بازی نکرده بودم.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم فصل بسیار خوبی داشته باشیم. ما بچه های جدید که اضافه شدیم باید بتوانیم با کمک بازیکنان قبلی و کادر فنی نتایج خوبی کسب کرده و دل هواداران را شاد کنیم.

افشین در این باره که یک نیم فصل بازی نکرده است گفت: من اهداف خاصی داشتم و به استقلال آمدم. شرایط بدنی خوبی دارم. درست است که نیم فصل بازی نکردم. به زودی از لحاظ بدنی به شرایط ایده آل خواهم رسید. از آقای منصوریان تشکر می کنم که به من اعتماد کرد.

آرش درباره رفتن شهباززاده و اینه جا برای او بازتر شد گفت: برای من فرقی نمی کند که چه کسانی هستند یا نیستند. من باید رقابت کنم. سجاد دوست خوب من است. خوشحال می شوم که در استقلال بماند. اگر برود هم برایش آرزوی موفقیت می کنم. همه ما برای یک تیم هستیم و موفقیت استقلال مهم است.

مهاجم استقلال ارتباط با اینکه در خط حمله تیمش ترافیک وجود دارد یا نه گفت: نظر کادر فنی است. این سوال را از منصوریان بپرسید که چه کسانی بازی می کنند. من وظیفه دارم که تمرینات را انجام دهم.

افشین در ارتباط با اینکه آیا قبل از آمدن به استقلال با پرسپولیس مذاکره کرده بود گفت: بله صحبت هایی انجام داده بودم. ولی بنا به دلایلی این موضوع منتفی شد.

603/602

کد خبر: 658687

وب گردی

وب گردی