تامین برق پایدار برای مترو تهران/بررسی مشکلات مترو در حوزه آب‌های زیرسطحی

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر تامین برق در مترو تهران بعضا با مشکلاتی همراه است، گفت: باید برای سیستم مترو تهران برق پایدار تامین شود چراکه عدم تامین برق پایدار مشکلات زیادی را برای شهر به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، علی عبدالله‌پور در حاشیه جلسه شورای پدافند غیرعامل در استانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز سه محور اصلی درخصوص مترو تهران مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت که نهایتا در حوزه تامین برق پایدار برای مترو تهران مقرر شد که کارگروه ویژه‌ای با عنوان انرژی تشکیل و این مساله را مورد بررسی قرار دهد.

او افزود: کارگروه دیگری به عنوان آب نیز بررسی مشکلات مترو تهران را در حوزه آب‌های زیرسطحی مورد بررسی قرار خواهد داد.

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران تاکید کرد: مترو تهران به ویژه در خطوط در حال احداث در زیر بستر آب‌های سطحی قرار گرفته، از این رو مشکلاتی مابین مترو و شرکت آب و فاضلاب وجود دارد که قطعا در این کارگروه مرتفع خواه شد.

عبدالله‌پور پدافند غیرعامل را سومین مورد موضوع بررسی اعضا خواند و افزود: مترو تهران با توجه به زیرساخت‌هایی که فراهم کرده است می‌تواند بستر مناسبی برای امداد رسانی و مقابله با بحران‌ها باشد. در حقیقت تاب‌آوری تهدیدات در مترو تهران باید مورد بررسی قرار گیرد و با شناخت ظرفیت‌ها از مترو برای امدادرسانی در بحران‌ها استفاده کرد.

20106

کد خبر: 658837

وب گردی

وب گردی