درآمد 2 میلیونی فالگیران تلفنی/ بازاریابی فالگیران  از طریق تلگرام و  اینستاگرام

شاید باورتان نشود اگر مبلغ 2میلیون و 500 هزار تومان برای یاد گرفتن چند نوع فال بپردازید با کمی تجربه و شانس و تبلیغات در اینستاگرام می توانید حداقل ماهی یک میلیون و 800 هزار تومان به جیب بزنید.

نیوشا یعقوبی: اگر روزی به شما بگویند می توانید در قبال پرداخت 50 هزار تومان اسم همسر و مشخصات ظاهری و سن ازدواج خود را بدانید چه واکنشی نشان می دهید؟ شاید حس کنجکاوی قلقلک تان بدهد و با خودتان بگویید 50 هزار تومان که چیزی نیست و برای فروکش کردن حس کنجکاوی مبلغ زیادی نیست به علاوه شاید فالگیر بتواند به احتمال 5 درصد هم شده مشخصات همسر آینده را درست حدس بزند و همین 5 درصد کافیست کور سوی امید در دلتان جرقه بزند و صفحه اینستا گرام را باز کنید و شماره زن فالگیر را برداری و با خواهش و تمنا او را راضی کنی تا در قبال پرداخت 20 هزار تومان اضافه فالت را حضوری بگیرد.

یعنی تو هم آمدی فال بگیری؟!

اینجا یکی از خانه های قدیمی در یکی از مناطق غربی تهران است با نمای آجر سه سانتی که در میان خانه های لوکس محصور شده.

از زن میانسالی که در مقابل خانه در سایه درختی نشسته می پرسم: منزل خانوم جعفری همین جاست؟ با دست اشاره می کند یعنی که بروم و کنارش بنشینم:« خانوم جعفری سال هاست که همسایه ماست اما حق همسایگی را به جا نیاورده . تمام همسایه ها از رفت و آمد های گاه و بیگاه مهمانانش به ستوه آمده بودند.

او می گوید: «آخه خانوم جون شما بگو فال و فالگیری هم شد نون و آب؟ سرنوشت آدما رو پیشونی شون نوشته شده نمیشه که توی کار خدا دخالت کرد! مگه میشه آیندرو توی یه فنجون قهوه دید؟ معلومه که نمیشه!»

صندلی اش را کمی جا به جا می کند و ادامه می دهد:« چند سال پیش بود که دختر جوانش خودکشی کرد. نمی دانید چه غوغایی به پا شده بود خدا نصیب کسی نکند اصلا نفهمیدیم چرا دختر 20 ساله خودکشی کرد... بعضی ها می گفتند از بس درگیر حدس زدن سرنوشت مردم شد خدا قهرش گرفت. از همان زمان به بعد شنیدیم که فال و فالگیری را بوسیده و گذاشته کنار . بعد از مرگ دخترش من هم ندیدم که زن های مختلف به خانه اش رفت و آمد کنند می گویند دیگر تلفنی کار می کند...یعنی تو هم آمدی فال بگیری؟؟»

گرفتن فال تلفنی!

بوی قهوه در خانه 100 متری آدم را مست می کند. دختر جوانی پشت مبل های راحتی نشسته است و مضطرب با انگشتان دستش بازی می کند. خانم جعفری بعد از نوشیدن قهوه می خواهد فنجان را به سمت قلب گرفته و برگردانیم ومنتظر بمانیم. 52 ساله است ولی بسیار شکسته تر نشان می دهد.

«مگر گرفتن فال به صورت تلفنی هم امکان دارد؟» من می پرسم: « بله بیشتر موارد به صورت غیر حضوری فال می گیرم و به صورت نوشتاری و یا تلفنی برای افراد ارسال می شود، مگر اینکه مورد اورژانسی باشد که شما از آن قبیل هستید.

مگرمورد اورژانسی هم داریم ؟با تعجب می پرسم.

او به ایسکانیوز می گوید: دختری که روی آن مبل نشسته است را می بینی؟تلفنی به من گفت هفته دیگر می خواهد عقد کند اما در گوشی نامزدش پیام های مشکوکی دیده است و حالا می خو اهد برایش فال تاروت و فال احساسی بگیرم، اصرار داشت که حتما باید نتیجه فال را با چشمان خودش ببیند . »

هزینه هر تک نیت 5 هزار تومان و فال قهوه تنها 30 هزار تومان است و فال تاروت هم 30 هزار تومان هزینه دارد. این فال به دو صورت انجام می شود یا شما خودتان قهوه می‌خورید و عکس فنجان قهوه تان را می‌فرستید یا شما نیت می‌کنید و من به جای شما قهوه می‌ خورم و فالتان را می گیرم و نتیچه را در تلگرام یا به صورت تلفنی برایتان می گویم

کمی در صندلی اش جابه جا می شود: «هزینه هر تک نیت 5 هزار تومان و فال قهوه تنها 30 هزار تومان است و فال تاروت هم 30 هزار تومان هزینه دارد. این فال به دو صورت انجام می شود یا شما خودتان قهوه می‌خورید و عکس فنجان قهوه تان را می‌فرستید یا شما نیت می‌کنید و من به جای شما قهوه می‌ خورم و فالتان را می گیرم و نتیچه را در تلگرام یا به صورت تلفنی برایتان می گویم البته فال احساسی و ازدواج که یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین فال‌ها است قیمت اش فرق می کند و به ازای 50 هزار تومان اسم، سن ازدواج و مشخصات ظاهری همسر آینده را می گویم.»

به مشتریان ثابت تخفیف می دهیم

او می گوید:« برای افرادی که مشتری ما هستند تخفیف می دهیم یکی از مشتری هایم 5 سال است که هر ماه پیش من می آید و فالش را می گیرم. او ابتدا هیچ اعتقادی نداشت و یکی از دوستان دخترم سارا بود.»

به قاب عکس دخترش خیره می شود آهی می کشد و ادامه می دهد:« دوست سارا هم اول هیچ اعتقادی به فال نداشت و مثل شما پیش بینی آینده از ورق و قهوه را خرافات می دانست. اما بار اولی که برایش فال گرفتم چشمانش از تعجب گرد شد. 5 سال است که مشتری ثابت من است و هر ماه تمام فال ها را می گیرد.

فال های ترکیبی

قیمت فال های ترکیبی شامل قهوه، تاروت، احساسی، ازدواج ، اورکل، لنورماند و آنجل 70 هزار تومان است که برای مشتریان قدیمی 5 هزار تومان تخفیف دارد.

خانم جعفری می گوید: جلب اعتماد مشتری ها برای بار اول سخت است اما زمانی که صحت فال ها را می بینند به من اعتماد می کنند و اول هر ماه مبلغ فال را واریز می کنند و تماس می گیرند تا فالشان را بگیرم. »

جلب اعتماد مشتری ها برای بار اول سخت است اما زمانی که صحت فال ها را می بینند به من اعتماد می کنند و اول هر ماه مبلغ فال را واریز می کنند و تماس می گیرند تا فالشان را بگیرم

از او می پرسم : اگر کسی بخواهد حرفه شما را بیاموزد به او آموزش می دهید؟ در پاسخ می گوید:« بله هزینه آموزش فال قهوه یک میلیون و500 تومان و آموزش فال تاروت یک میلیون تومان است و در 10 جلسه 3 ساعته در یک ماه می توانید به راحتی فال دیگران را بگیرید.»

از میزان درآمدش در ماه که می پرسم لبخندی می زند:« بعد از فوت سارا دیگر دل و دماغی برایم نمانده اما معمولا روزی 6-5نفر تماس می گیرند . فال قهوه و تاروت محبوبیت بیشتری دارد و بیشتر مشتریان درخواست این فال ها را دارند اما به طور میانگین یک میلیون و 800 تا 2 میلیون و 100 هزار تومان درآمد دارم که 500 تومان آن را برای شادی روح دخترم به خیریه می دهم. »

لبخندی می زند و فنجان قهوه مرا برمی دارد تا فال مرا بگیرد. هنگامی که در خانه خانم فالگیر را می بندم به این فکر می کنم که آیا واقعا فال خرافات است ؟ اگر خرافات است پس چطور حرف های خانم جعفری به زندگی شخصی ام اینقدر نردیک بود؟ شاید برای پاسخ به این سوال باید یک بار دیگر زنگ طبقه دوم خانه آجر سه سانتی را بزنم و مهمان خانم فالگیر شوم.

*نام و نام خانودگی افراد مستعار انتخاب شده است.

20106

کد خبر: 658905

وب گردی

وب گردی