بازیکن برزیلی جانشین دژآگه  می شود

باشگاه قطری در ادامه تحرکات خود در بازار نقل و انتقالات این بار با یک بازیکن سرشناس برزیلی قرارداد بست.

به گزارش ایسکانیوز، با حضور رئیس جدید و تغییرات کلی در چارت مدیریتی باشگاه تحرکات باشگاه العربی در بازار تابستانی با سرعت قابل ملاحضه ای آغاز شد و این باشگاه با کنار گذاشتن تمام بازیکنان خارجی اش در پی جذب نفرات جدید برآمد که در یکی از این اقدامات رسانه های قطری خبر از عقد قرارداد این باشگاه با هافبک تهاجمی برزیلی به عنوان جانشین کاپیتان تیم ملی ایران دادند.


مارسلو داسیلوا هافبک برزیلی و 27 ساله که سابقه بازی برای تیم های سرشناس برزیلی در سری A این کشور را دارد بنا بر نوشته روزنامه الوطن برای امضای قراردادی سه ساله با باشگاه العربی به توافق نهایی رسید تا جانشین اشکان دژاگه در این تیم قطری شود. از این بازیکن به عنوان یکی از گران ترین خریدهای این فصل لیگ ستارگان قطر نام برده می شود گرچه هنوز اطلاعاتی از قرارداد او منتشر نشده است.


علاوه بر مارسلو داسیلوا که بعد از واگنر اندرسون مدافع برزیلی باشگاه الجیش دومین برزیلی العربی لقب گرفت این باشگاه محمد جمعه هافبک ملی پوش قطر را نیز جذب کرد تا رفته رفته لیست نفراتش را تکمیل کند. به این ترتیب می توان گفت اشکان دژاگه دیگر هیچ شانسی برای ماندن در العربی ندارد و باید به دنبال مقصد جدیدی برای خود باشد.

601/605

کد خبر: 659002

وب گردی

وب گردی