مجموعه فیلم های شبکه نمایش برای عید فطر

شبکه نمایش برای تعطیلات پیش روی عید فطر، 18 فیلم سینمایی متنوع و دیدنی را در نظر گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم های «معجون زمان 1 و 2»، «بچه ها را کوچک کردم 1، 2 و 3» و «پلنگ صورتی 1 و 2» از آثار دنباله دار، «کارآگاه گجت»، «در جستجوی ناکجا آباد»، «شتاب»، «مثل یک سرآشپز»، «تروا» و «اسب جنگی» از فیلم های جذاب و دیدنی و فیلم هدف محصول 2014 کره جنوبی از فیلم های جدید شبکه نمایش، این مجموعه متنوع و جذاب را شکل می دهند.

«معجون زمان»، سفری از فرانسه قرون وسطا

ژان رنو بازیگر شناخته شده فرانسوی که با فیلم هایی مانند «حرفه ای»، «گودزیلا» و «ساکت شو» شناخته می‌شود، در 1993 با فیلم «معجون زمان» برابر دوربین ژان ماری پویر قرار گرفت. این فیلم که داستان مردی است که به همراه خدمتکار خود از قرون وسطا، نزد اجدادش در قرن بیستم سفر می کند، باعث اتفاقات طنز و دیدنی می شود. موفقیت فیلم اول باعث شد در 1998 دنباله ای برای این فیلم ساخته شود که دوباره ما را با شخصیت ژان رنو همراه می کرد. محبوبیت این فیلم در بین فرانسوی ها باعث شده که دنباله دیگری نیز برای این فیلم ساخته شود که در سال جاری اکران خواهد شد.

روایت استیو مارتین از «پلنگ صورتی»

شخصیت پلنگ صورتی که برای همه ما بسیار خاطره انگیز است، در 1960 به همت فریز فرلنگ و دیوید دپاتی و همین طور اصرار بلیک ادواردز خلق شد و با موسیقی زیبای هنری مانچینی تبدیل به یک نماد شد. بلیک ادواردز به قدری از شخصیت پلنگ صورتی خوشش آمد که تصمیم به ساخت فیلمی با بازی پیتر سلرز در نقش بازرس کلوزو و بر اساس شخصیت پلنگ صورتی گرفت. این فیلم بسیار موفق بود و چندین دنباله برای آن ساخته شد. در سال 2006 پیشنهاد نویسندگی دنباله جدیدی از مجموعه «پلنگ صورتی» به استیو مارتین داده شد و او نیز کوین اسپیسی و مایک مه یرز را برای بازی در نقش بازرس کلوزو در نظر گرفت. اما در نهایت نتوانست در برابر وسوسه بازی در این نقش مقاومت کند. قسمت اول «پلنگ صورتی» با بازی و نویسندگی استیو مارتین در سال 2006 ساخته شد و موفقیت آن باعث ساخت شماره دوم در سال 2009 شد.

«هدف»، اکشنی خوش ساخت از سینمای کره

فیلم «هدف» که برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد، داستان دکتری است که به یک فرد زخمی کمک می کند اما مدتی بعد متوجه می شود مرد خلافکار است و همسر وی را گروگان می گیرد. این فیلم محصول سال 2014 کره جنوبی است که از فیلم فرانسوی «شلیک از فاصله نزدیک» محصول 2010 فرانسه اقتباس شده است. ریو ریونگ سونگ و لی ووک جین بازیگران این فیلم هستند که توسط یون سئونگ هونگ کارگردانی شده است.

508502

کد خبر: 659015

وب گردی

وب گردی