پرواز تیم ملی به چین قطعی شد

پرواز چارتر شاگردان کی‌روش برای سفر به چین به منظور برگزاری هفته دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی ایران در رقابت‌‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 16 شهریورماه امسال در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت. از سوی دیگر تیم ملی ایران استارت خود برای حضور در این رقابت‌ها را از تاریخ 11 شهریور از تهران و در دیدار مقابل قطر خواهد زد.

این دیدار نیز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پس از این دیدار ملی‌پوشان برای برگزاری دیدار با چین به سرعت راهی این کشور خواهد شد.

پیش از این نیز فاصله‌ 5 روزه دیدارها در مرحله اول مقدماتی دردسرهایی را برای تیم ملی به وجود آورده بود که از جمله آنها می‌توان به دیدار با گوام اشاره کرد که عدم پرواز چارتر باعث شد تا ملی‌پوشان با خستگی فراوانی به کشور حریف برسند و چه بسا اگر به جای گوام، کشور دیگری بود شاید از لحاظ نتیجه‌گیری نیز، نتیجه دیگری به جای یک برد پرگل برای شاگردان کی‌روش در این دیدار به دست می‌آمد.

در مرحله دوم تیم‌ها تا دندان مسلح هستند و در صورتی که از حالا یک برنامه پروازی خوب برای تیم ملی در راه سفرهای این تیم به خصوص سفر به چین تدارک دیده نشود، شاید حریفان از این حربه استفاده کرده و نخستین ضربه را در بیرون از زمین به تیم ملی ایران بزنند.

حالا با این حساب پرواز چارتر برای سفرهای تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به کشورهای حریفان تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار گرفته و این کار تا جایی پیش رفته که سفر شاگردان کی‌روش برای سفر به چین با پرواز چارتر قطعی شده است.

در حال حاضر تنها موضوع باقی مانده در راه عملیاتی شدن این برنامه به شرکت هواپیمایی که قرار است این کار را انجام دهد مربوط می‌شود و مذاکرات فدراسیون فوتبال برای این انجام سفر، با شرکت‌های هواپیمایی مختلف آغاز شده و به زودی این موضوع نیز نهایی خواهد شد.

601/605

کد خبر: 659057

وب گردی

وب گردی