قهرمانی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین درلیگ سایز کوچک ربوکاپ2016 آلمان

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در فینال مسابقات لیگ سایز کوچک ربوکاپ 2016 لایپزیک آلمان توانست 3 بر 1 تیم CMDragons دانشگاه کارنگی ملون پنسیلوانیای آمریکا را شکست داده و قهرمان امسال شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان پروفسور مانوئلا ولوسو مغلوب تفکر رباتیک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین شدند و نتیجه را در فینال به ایرانی‌ها واگذار کردند. همچنین تیم ZJUNlict نیز با شکست تیم RoboDragons مقام سومی را از آنِ خود کرد.

در لیگ ربات امدادگر واقعی نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد پس از شکست دادن رقبای خود در بخش Exploration مقام اول را کسب کند. همچنین در لیگ شبیه ساز امداد/رقابت گسترش زیرساخت تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، نخستین قهرمانی کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورد.

از سوی دیگر تیم هلندی Tech United Eindove در فینال سایز متوسط 4 بر 3 تیم Water متعلق به دانشگاه تکنولوژی و علوم اطلاعات پکن را شکست داده و برنده بخش سایز متوسط ربوکاپ 2016 آلمان شد. همچنین تیم CAMBADA پنج بر صفر تیم NuBot را شکست داده و عنوان سومی این بخش را به خود اختصاص داد.

20104

کد خبر: 659074

وب گردی

وب گردی