برگزاری نماز عید فطر در مناطق عشایری استان تهران

مدیر امور عشایراستان تهران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مناطق ییلاقی عشایری حوزه لار استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی امورعشایراستان تهران، سیروس نصیری در این باره گفت: با همکاری بسیج عشایری استان و استانداری تهران نماز عید سعید فطر همچون سالهای گذشته با حضور پرشور جامعه تولید کننده عشایراستان تهران در حوزه لار برگزار می شود.

او همچنین از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی ماه مبارک رمضان در مناطق ییلاقی عشایری حوزه لار خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور استفاده معنوی عشایر استان از این ماه پر برکت ویژه برنامه های مذهبی در مناطق صعب العبور عشایری تا پایان ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

او گفت: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام دینی و مسایل شرعی، کلاس های قرآن و سخنرانی از برنامه های مهم ماه مبارک رمضان است که در مناطق ییلاقی دشت لار استان تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

نصیری اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان عشایر نیز از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی در مناطق عشایری استان تهران است.

حدود 3 هزار خانوار در مناطق عشایری استان تهران زندگی می کنند که این جامعه تا 15 شهریور ماه در مناطق ییلاقی استان تهران از جمله شهرستانهای شمیرانات، فیروزکوه و دماوند به سرمی برند.

105105

کد خبر: 659097

وب گردی

وب گردی