برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه پیام نور

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در تابستان ۹۵ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین کریمی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام نور در تابستان ۹۵ گفت: با عنایت به رسالت دروس معارف در دو حوزه آموزشی، معرفتی و تربیتی و اهمیت کیفیت در ارائه این دروس، طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در ایام فراغت تابستان و به منظور ارتقای کیفیت آموزشی دروس معارف، همراه با فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه برگزار می شود.

او ادامه داد: ازآنجا که دروس گروه معارف در ترم تابستان ۹۵ در قالب طرح ضیافت اندیشه ارائه می شود و این طرح شامل برنامه های آموزشی، فرهنگی و معنوی است، بهترین فرصت برای دانشجویان است که با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استانها برای شرکت در این طرح ثبت نام کنند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه امکان شرکت در این طرح به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم شده است، گفت: دانشجویان برای گذراندن این دوره ها به صورت غیرحضوری می توانند به نشانی ec.nahad.ir مراجعه کنند.

او همچنین گفت: تمام دفاتر نهاد در اجرای طرح ضیافت اندیشه مختار هستند و با توجه به شرایط و امکانات و صلاحدید خود می توانند این طرح را اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویان بر اساس مصوبه هیات رئیسه و بخشنامه معاونت آموزشی در تمامی استانها قابل اجراست، گفت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر نهاد دانشگاه پیام نور استان خود و یا به سایت مربوطه مراجعه کنند.

20104

کد خبر: 659146

وب گردی

وب گردی