نجمه خدمتی نماینده ایران در تفنگ سه وضعیت/ احمدی در تفنگ بادی شلیک می‌کند

نجمه خدمتی تفنگدار المپیکی ایران در هر دو بخش بادی و خفیف المپیک ریو دوژانیرو شلیک می‌کند و مه‌لقا جام‌بزرگ و الهه احمدی تنها در یک ماده المپیکی حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، تیم ملی تفنگ ایران 4 نماینده در رقابت‌های المپیک ریو دوژانیرو خواهد داشت. در بخش بانوان هر کشور در هر ماده می‌تواند دو نماینده داشته باشد. در بخش مردان پوریا نوروزیان تنها نماینده ایران است و در سه بخش تفنگ بادی، تفنگ سه وضعیت و تفنگ درازکش به مصاف رقبای خود می‌رود.

اما در بخش تفنگ بانوان که تیم ایران سه نماینده دارد، پیش از این با انتخاب لازلو سوچک سرمربی تیم ملی، مه‌لقا جام بزرگ به عنوان نماینده ایران در تفنگ سه وضعیت (خفیف) انتخاب شد. جام بزرگ سهمیه این بخش را در رقابت‌های کویت گرفته بود.

در تفنگ بادی نیز الهه احمدی و نجمه خدمتی نمایندگان ایران خواهند بود.

اما برای انتخاب نماینده دوم ایران در تفنگ سه وضعیت بانوان با در نظر گرفتن رکوردهای احمدی و خدمتی، قرار شد یکی از آن‌ها در تفنگ سه وضعیت شلیک کند که با توجه به رکوردهای نمایندگان ایران در رقابت‌های هانوفر و کمپ آموزشی فرانسه، نجمه خدمتی نماینده ایران در تفنگ سه وضعیت بانوان خواهد بود و احمدی تنها در تفنگ بادی شلیک می‌کند.

تیم ملی تیراندازی ایران شب گذشته راهی هانوفر آلمان شد تا در اردوی این شهر حاضر شود. ملی‌پوشان چند روزی در هانوفر به سر خواهند برد و بعد از بازگشت به ایران بعد از چند روز استراحت و برگزاری اردوی سه تا چهار روزه، به عنوان اولین کاروان راهی المپیک ریو دوژانیرو می‌شوند. مسابقه‌های تفنگ بادی بانوان اولین رقابت تفنگداران در المپیک است. در مجموع این ماده به عنوان اولین مسابقه المپیک است و مسابقه‌های المپیک با تیراندازی استارت می‌خورد.

402/602

کد خبر: 659182

وب گردی

وب گردی