تاکسی های تهران در خطوط پر مسافرشیفت بندی  می شوند/ دلایل کمبود تاکسی در برخی از خطوط

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی گفت: تاکسی های خطی که در مسیرهای پر مسافر اقدام به جا به جایی شهروندان می کنند شیفت بندی شده و قادر نیستند در تمام روز در خط خود حضور پیدا کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان مهدی اسماعیل بیگی گفت: تاکسی های خطی شیف بندی شده و به این خاطر که میزان درآمد رانندگان تاکسی های خطی چندان تفاوتی نداشته باشد، این کار صورت گرفته است.

او افزود: رانندگان می توانند شیف صبح تا ظهر و یا ظهر تا عصر را برای جا به جایی مسافران انتخاب کنند و اجازه فعالیت در دو شیفت به آنها داده نمی شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی در خصوص کمبود تاکسی در برخی از خطوط گفت: در برخی از خطوط پر تردد و در بعضی از ساعات روز شاهد کمبود تاکسی هستیم و علت آن نیز این است که طی سال های گذشته به وضعیت پویایی شهر توجهی نشده است.

اسماعیل بیگی ادامه داد: مقرر شده در برخی از خطوط تاکسی ها تغییراتی اعمال شده و با توجه به میزان تردد آن مسیر، تاکسی برای آن خط در نظر گرفته شود.

او از ایجاد خطوط جدید تاکسی در پایتخت خبر داد و گفت: در برخی از نقاط شهر تهران نیازمند ایجاد خطوط جدید تاکسی هستیم و این مشکل باید هر چه سریع تر برطرف شود.

معاون نظارت بر امور مناطق سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: باید وضعیت پایانه های تاکسی ها و میزان درآمد تاکسیران ها به گونه ای باشد که دیگر شاهد خروج رانندگان خطی از خط های تعیین شده برای آنها نباشیم.

105105

کد خبر: 659257

وب گردی

وب گردی