حادثه ای دیگر برای سربازان/8 نفر در حادثه رانندگی جاده نوشهر- چالوس زخمی شدند

 هشت سرباز روز سه شنبه براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با 2 دستگاه خودرو پراید در مسیر کنارگذر ساحلی نوشهر به چالوس زخمی شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، این حادثه حوالی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به وقوع پیوست و سربازان مسافر 2 دستگاه خودرو پراید بودند.
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران در این باره گفت: حادثه در مسیر ارتباطی منطقه گردکل نوشهر رخ داد که به محض تماس با مرکز اورژانس 115 غرب مازندران ، زخمی های حادثه به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال داده شدند.
ذکریا اشکپور افزود : سربازان مصدوم از مرکز آموزشی نیروی زمینی ارتش در بیرجند واقع در خراسان جنوبی ترخیص شده و قصد رفتن به زادگاهشان در شهرستان های تنکابن و رامسر را داشتند.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر نیز گفت: سه تن از این سربازان پس از انجام معاینات اولیه پزشکی مرخص شدند و بقیه در بخش اورژانس بیمارستان بستری هستند.
مصطفی درخشش افزود: میزان آسیب دیدگی سربازان بستری شده دراین مرکزدرمانی چندان حاد نیست ، اما برای احتیاط و حصول اطمینان بیشتر باید چند ساعتی در بخش اورژانس بستری باشند.
تلاش خبرنگارایرنا برای برقراری ارتباط تلفنی با رئیس پلیس راه کناره غرب مازندران به منظور آگاهی از علت وقوع این حادثه رانندگی دراین منطقه بی نتیجه ماند .
شهرستان نوشهر درغرب مازندران واقع است.

20106

کد خبر: 659494

وب گردی

وب گردی