برنامه تئاتر های روی صحنه در این ماه/ کدام اجراها به پایان می رسند؟

با پایان ماه رمضان شاهد اجرای نمایش هایی در سطح شهر هستیم که بعضی از این نمایش ها اجرای خود را در تعطیلات عید فطر آغاز کردند و بعضی نیزبعد از تعطیلات این عید به روی صحنه می روند. در این بین اجراهایی که در ماه رمضان به روی صحنه رفته اند و با شروع ماه جدید به پایان می رسند به چشم می خورد.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از نمایش هایی که با پایان ماه رمضان به اجرای خود خاتمه می دهد نمایش « من کودکی بودم که... » است. این نمایش به کارگردانی رسول حق نژاد و باب بازی صدف نظری، بیتا ایمانی، دریا وهاب، غزال حسینی، شمیم نادریان، علی اصغر ایزی، شهرزاد صانع به روی صحنه تماشاخانه دراما رفته است و تا 15 تیر ماه ادامه داشت.

نمایش بعدی «صوراسرافیل» به کارگردانی عامر مسافر آستانه و با بازی فاطمه نقوی(مهمان از گروه تاتر بازی)، کاظم سیاحی، بهارکاتوزی، مهدی حسینی نیا، ایلیا نصرالهی در سالن ایرانشهر - سالن استاد سمندریان است که اجرای خود را در 16 تیر ماه به اتمام رساند.

اجرای نمایش «بیرون پشن در» به کارگردانی ایمان اسکندری با بازی حمید رحیمی، هادی قضات، پوریا سلطان زاده، رزگار خاطری، حمید حبیبی فر، مهتاب جورابچی، نعیمه دوستی، علی رضا قنبری، فرامرز رمضانیان، مهناز افتاده نیا است که در 16 تیر در سالن ایرانشهر - سالن استاد سمندریان به اجرای خود پایان داد.

«خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی در 17 تیر ماه اجرای خود را با بازی مارال بنی آدم، ستاره پسیانی (مهمان از گروه تئاتر بازی)، علی سرابی، نوید محمدزاده پایان می دهد.

همچنین نمایش «بیگانه» که در تئاترشهر و به کارگردانی مسعود دلخواه به روی صحنه می رود در 18 تیر ماه با بازی رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمد رضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره دوست، شفق خانی، علی دولت یاری و شیوا بیرانوند به اجرای خود پایان می دهد.

اجرای دیگری که 18 تیر از روی صحنه می رود، نمایش «سرگیجه» به کارگردانی پویا صادقی و ایمان صیادبرهانی است.

نمایش «کسوف» به کارگردانی ایوب آقاخانی و با هنرمندی نسیم ادبی و حمیدرضا آذرنگ و ایوب آقاخانی در 20 تیر ماه اجرای خود را به اتمام می رساند.

«دکلره» با بازی ستاره پسیانی (مهمان از گروه بازى)، لیلی رشیدی، صحرا فتحی، نوید محمدزاده نیز در 22 تیر اجرای خود را تمام می کند.

نمایش« مجلس ضربت زدن » به کارگردانی محمد رحمانیان و باری امیر جعفری، رامین ناصرنصیر، رضا مولائی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، سانیا سالاری و مهتاب نصیرپور ماه اجرای خود را در 23 تیر ماه به اتمام می رساند.

همچنین کارگردان های نمایش روزهای بی باران، افسانه ببر، ملکه زیبایی لنین و تریو بدون هارمونی نیز در 25 تیر ماه اجرای آخرشان را به روی صحنه می برند.

نمایش های تازه

16 تیر ماه نمایش « نمایش شک» به کارگردانی سعید داخ و با بازی نرگس نیک سیرت، عاطفه جلالی، تیما پوررحمانی، احمد نیک پور تا تاریخ 19 مرداد در تماشاخانه پندار ساعت 20:30 به روی صحنه می رود.

در « تماشاخانه پندار» نمایش «کمدی سیاه» به کارگردانی علی پیله ور در ساعت 18:00 به روی صحنه می رود. این اجرا از 16 تیر آغاز می شود و تا 1 مرداد ادامه خواهد داشت.

نمایش « راپورت‌های شبانه دکتر مصدق» به کارگردانی اصغر خلیلی و با بازی فرهاد آئیش ، رویا میرعلمی، ایرج راد ، علیرضا زمانی نسب ، علیرضا آرا ، علی نیکزاد ، رضا بهبودی ، خسرو امیری ، امین زارع، علی‌محمد رادمنش ، نرگس محمدی ، خسرو احمدی ، پیمان شیخی به روی صحنه می رود. این نمایش از تاریخ 20 تیر تا 20 مرداد ماه در ساعت 18:00 در«تالار وحدت » میزبان تماشاچیان است.

نمایش «ساخته گی» به کارگردانی امیر اخوین و با بازی امیر اخوین، اسما رمضانی از 16 تیر ساعت 19:30 در تالار مولوی تا 31 تیر به اجرا می رود.

نمایش «مستاجر» نیز با بازی مرتضی اسماعیل کاشی، افشین غفاریان، سارا علیا، منا شریفی، سمیرا طلوعی، برنا اعتمادی، سعید اویسی و رحیم نوروزی و با کارگردانی ستاره امینیان از 21 تیر تا 18 مرداد در ساعت 21:00 به روی صحنه سالن حافظ می رود.

«دوباره اون آهنگ رو بزن سم» به کارگردانی داود بنی اردلان و با بازی امیر مهدی ژوله، الناز حبیبی، پژمان جمشیدی، بهاره رهنما، آندِریا نوشاد در ساعت 19:00 تا در 10 مرداد ماه به روی صحنه سالن حافظ می رود.

نمایش «کبوتری ناگهان» به کارگردانی نگین ضیایی و با بازی الهه جعفری، هدیه حسینی نژاد، صفورا خوش طینت، لادن رسول زاده، هدیه رنجبر، مرجان صحاف زاده در ساعت 19:30 از 23 تیر تا 23 مرداد در سالن ارغنون به اجرا می رود.

آخرین نمایش هم نمایش «آدامس خوانی » به کارگردانی محمد رحمانیان و بازی مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، حبیب رضایی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، بهنوش طباطبایی، سها سناجو، پرستو رحمانیان است که از 25 تیر تا 3 مرداد در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه ایرانشهر - سالن استاد سمندریان می رود.

20505

کد خبر: 659748

وب گردی

وب گردی