شاکری: نامه‌ بی‌انضباطی مالی در ستاد سمن‌های تهران بی جواب نماند

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از بی جواب ماندن دو نامه‌اش از سوی ریاست شورای شهر اشاره کرد و گفت: یکی از نامه ها در مورد بی‌انضباطی مالی در ستاد سمن‌های تهران بوده است.

به گزارش اسیکانیوز و به نقل از ایسنا، مجتبی شاکری در مورد سرانجام تذکرش به بی انضباطی‌های مالی در ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران گفت: در مورد بی‌انضباطی مالی در سمن‌ها نامه‌ای محرمانه به مهدی چمران نوشته و خواهان شفاف سازی شدم اما هنوز جوابی به این نامه داده نشده است.

او با بیان اینکه آئین نامه داخلی شورا مهلت قانونی برای پاسخگویی به نامه محرمانه تعیین نکرده است گفت: در مورد ریز هزینه‌های اجرای طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر نیز نامه ای ارسال شد که براساس آن از سازمان زیبا سازی درخواست شد تا ریز هزینه‌های اجرای این طرح را اعلام کنند که پاسخی برای این نامه نیز واصل نشده است.

بر اساس این گزارش، چندی پیش مجنبی شاکری در ضمن ابراز گلایه‌مندی از نحوه اداره ستاد ساماندهی سمن‌های شهر تهران از توزیع 500میلیون تومان بن و کمک نقدی100 میلیونی به یک بیمار گلایه و خواستار حسابرسی از این ستاد شده بود.

20103

کد خبر: 659763

وب گردی

وب گردی