شارپ اولین گوشی اندروید وان خود را معرفی کرد

گوگل اخیرا اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید وان را با عرضه‌ی یک گوشی از سوی شارپ، در ژاپن گسترش می‌دهد. سیستم‌عامل اندروید وان برای گوشی‌های ارزان قیمت با سخت‌افزار ضعیف طراحی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، گوگل تلاش می‌کند تا با گسترش سیستم‌عامل اندروید وان (Android One)، بازار گوشی‌های ارزان قیمت را نیز تحت کنترل خود بگیرد. گوشی‌های مجهز به این سیستم‌عامل با وجود اینکه از سخت‌افزار ضعیفی بهره می‌برند اما کارایی لازم را دارند.

در همین راستا شارپ امروز، اولین گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید وان خود را با نام Sharp 507SH رونمایی کرد. این گوشی که از همین ماه در بازار عرضه می‌شود به صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 720p از نوعIGZO LCD، پردازنده‌ی Okutakoa، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسل مجهز شده است. باتری این گوشی ۳۰۱۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد تا سه روز بدون نیاز به شارژ گوشی بتوانید از آن استفاده کنید. گوشی جدید شارپ ضد آب و ضد گرد و غبار است.

گوگل تضمین کرده است که گوشی Sharp 507SH تمام آپدیت‌های مهم اندروید را تا ۱۸ ماه آینده دریافت خواهد کرد و حتی به اندروید نوقا را نیز دریافت خواهد کرد.

هنوز قیمت گوشی جدید شارپ مشخص نشده است.

20104

کد خبر: 659795

وب گردی

وب گردی