انیمیشن «مرد عنکبوتی» ساخته می شود

«مرد عنکبوتی/ اسپایدرمن» تبدیل به یک مجموعه فیلم سینمایی انیمیشنی می شود. شرکت فیلم سازی سونی خبر تولید این مجموعه فیلم تازه را به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امپایر آنلاین ، واحد انیمیشن شرکت فیلم سازی سونی کار تولید اولین قسمت انیمیشنی این اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی را آغاز کرده است.

تیم دونفره فیل لرد و کریستوفر میلر امر کارگردانی این نسخه را به عهده دارند. آن ها قبل از این انیمیشن موفق «فیلم لگویی» را خلق و تولید کرده اند.

شرکت فیلم سازی سونی تاریخ 21 دسامبر سال 2018 را به عنوان زمان نمایش عمومی این فیلم در سینماهای آمریکای شمالی تعیین کرده است.

مدیران این شرکت فیلم سازی گفته اند کار تولید نسخه انیمیشنی «مرد عنکبوتی» به معنی توقف تولید نسخه زنده آن نیست و مجموعه زنده آن هم هم چنان تولید خواهد شد.

فیلم نامه نسخه انیمیشنی «مرد عنکبوتی» را فیل لرد با همکاری امی پاسکال یکی از تهیه کنندگان فیلم نوشته است. داستان فیلم، زندگی پیتر پارکر را از اول تعریف می کند.

این کاراکتر نوجوان که با عمه خود زندگی می کند و والدینش مرده اند، در اثر گزیده شدن توسط یک عنکبوت صاحب قدرت های شگفت انگیز زیادی می شود.

واحد انیمیشن سونی اعلام کرده به دنبال نمایش عمومی قسمت اول این انیمیشن و استقبال تماشاگران ار آن، به سراغ تولید قسمت های بعدی آن خواهد رفت. این نخستین بار در چند دهه اخیر است که به دنبال موفقیت مالی یک فیلم زنده کمیک استریپی، نسخه انیمیشنی آن هم در دستور کار تولید قرار می گیرد.

هنوز معلوم نیست بازیگران نسخه زنده مجموعه فیلم «مرد عنکبوتی» با نسخه انیمیشنی آن هم به عنوان صداپیشه همکاری می کنند یا خیر.

نسخه زنده سینمایی «مرد عنکبوتی» قبل از این دو بار به صورت مجموعه فیلم سینمایی تولید شده است. تولید نسخه انیمیشنی سینمایی این فیلم در حالی صورت می گیرد که رسانه تلویزیون چند دهه قبل، مجموعه کارتونی آن را تولید و پخش کرد.

منبع جام جم آنلاین

508

کد خبر: 659887

وب گردی

وب گردی