پیام حاج صفی برای سپاهان: به ایران بیایم سپاهانی می شوم

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان به مسئولان این باشگاه این قول را داده که اگر به ایران برگردد فقط برای سپاهان بازی کند.

به گزارش ایسکانیوز، پس از جدایی احسان حاج‌صفی از تیم FSV فرانکفورت آلمان که فصل گذشته از بوندس‌لیگای دو به سطح سوم فوتبال آلمان سقوط کرد، این بازیکن به دنبال باشگاهی جدید در اروپاست.

حاج‌صفی مذاکراتی هم در اروپا داشته که هنوز به نتیجه نرسیده است و در صورتی که این اتفاق رقم نخورد، این بازیکن فصل آینده پیراهن سپاهان را به تن خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدافع-هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان که اواسط نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و به آلمان رفت، در صحبتی که اخیراً با مسئولان این باشگاه داشته، قول داده در صورت بازگشت به ایران فقط به حضور در سپاهان رضایت بدهد.

این اتفاق در حالی رقم خورده که استقلالی‌ها نیز به شدت به دنبال جذب حاج‌صفی هستند و علیرضا منصوریان بارها اعلام کرده صحبت‌های خوبی با این بازیکن داشته و حتی برای او در لیستش جایی را خالی گذاشته است. با این شرایط و با توجه به پیغامی که حاج‌صفی به سپاهانی‌ها داده، بعید است او را فصل آینده در استقلال ببینیم و حتی اگر این بازیکن نتواند در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد، به سپاهان باز می‌گردد.

مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان مذاکره با احسان حاج‌صفی و بازگشت این بازیکن را به جمع زردپوشان اصفهانی در صورت بازگشت به فوتبال ایران تأیید کرد.

601/401

کد خبر: 660017

وب گردی

وب گردی