مراسم اهدای دومین دوره‌ی جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی

مراسم اهدای دومین دوره‌ جایزه‌ دکتر رضا داوری‌اردکانی در روز سه‌شنبه ۲۲ تیر در مرکز فرهنگی شهر کتاب و با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهر کتاب، دکتر رضا داوری‌اردکانی از چهره‌های مهم و تاثیرگذار فلسفه در دوران معاصر ایران است. آثار و آراء او درباره‌ی فلسفه و علوم انسانی و فیلسوفان معاصر غرب همواره مورد بحث و تعمق استادان، دانشجویان و اصحاب اندیشه قرار می‌گیرد. فلسفه در دانشگاه‌ها و جامعه چه جایگاهی دارد؟ اقبال به کدام یک از فیلسوفان و مکتب‌های فلسفی در سال ۱۳۹۴ بیشتر بوده است؟ کتاب‌هایی که در حوزه‌ی فلسفه‌ی غرب در سال ۱۳۹۴ در ایران انتشار یافته است اقبال به کدام فیلسوف را نشان می‌دهد؟ چه گرایشی در پژوهش‌ها و کتاب‌های فلسفی نمود بیشتری دارد؟ ارزیابی پایان‌نامه‌های دانشجویان در دوره‌ی دکتری در رشته‌ی فلسفه در سال ۱۳۹۴ چه راهی را در حوزه‌ی فلسفه مشخص می‌کند؟ در مراسم اهدای جایزه‌ی دکتر رضا داوری‌اردکانی به بخشی از این پرسش‌ها پاسخ داده می‌شود.

مراسم اهدای دومین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر رضا داوری‌اردکانی در روز سه‌شنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب و با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه برگزار می‌شود و از برگزیدگان این دوره تقدیر خواهد شد.

در این مراسم دکتر رضا داوری‌اردکانی، دکتر سعید بینای‌مطلق، دکتر پرویز ضیاء شهابی، دکتر محمدجواد صافیان، دکتر شهرام پازوکی و دکتر سید حمید طالب‌زاده درباره‌ی وضعیت پژوهش‌های فلسفی در سال ۹۴ و ویژگی‌ پایان‌نامه‌های برگزیده و تشویقی دومین دوره سخن می‌گویند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند.

502502

کد خبر: 660132

وب گردی

وب گردی