آغاز اردوی جدید تنها قایقران پارالمپیکی ایران

دور جدید اردوی شهلا بهروزی راد، تنها قایقران ایران در بازی های پارالمپیک ریو در حالی از امروز آغاز می شود که وی چهار جلسه تمرین روزانه را برای این مرحله اردو در دستور کار دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، شهلا بهروزی راد تنها نماینده قایقرانی ایران در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک است. وی سال گذشته در فینال کلاس LTA مسابقات جهانی ایتالیا در میلان و در رقابت با حریفانی از آمریکا و اروپا با کسب رکورد ۵۳/۸۰۱ ثانیه در رده ششم جهان قرار گرفت و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.

وی بلافاصله پس از کسب سهمیه، تمرینات آماده سازی خود برای پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک را آغاز کرد. دور جدید تمرینات این قایقران پارالمپیکی از امروز شنبه آغاز می شود و تا ۸ مرداد در تهران و زیر نظر مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان ادامه خواهد داشت.

بنا بر اعلام این مربی، بهروزی راد در این مرحله از اردو چهار جلسه تمرین روزانه را در دستور کار دارد که از ۵:۳۰ صبح آغاز شده و تا شب ادامه خواهد داشت.

بر اساس این برنامه، نخستین جلسه تمرینی روزانه بهروزی راد ساعت ۵:۳۰ تا ۶ صبح و به منظور اجرای تکنیک و تقویب تمرکز برگزار می شود. ساعت ۱۰ تا ۱۱ دومین جلسه تمرینی این ورزشکار به منظور انجام تمرینات سرعتی برگزارمی شود. ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۱:۴۵ زمان برگزاری یک جلسه تمرینی دیگر برای وی است که به برنامه های نیمه استقامتی اختصاص دارد.

به گفته مسعود مهدوی نیا، تمرین نوبت عصر شهلا بهروزی راد از ساعت ۱۷ آغاز می شود. این قایقران برخی روزها در نوبت عصر تنها یک جلسه تمرین خواهد داشت اما برخی روزها طی دو جلسه، تمرینات عصر خود را پیگیری می کند. ضمن اینکه بدنسازی و کار سرعتی در آب، عمده برنامه تعریف شده برای جلسه تمرینی عصرها است.

بر پایه این گزارش، شهلا بهروزی راد در حالی تمرینات خود برای پارالمپیک ریو را دنبال می کند که یک ماه پیش در رقابت های جهانی آلمان با یک پله ارتقا نسبت به دوره پیشین این مسابقات در رده پنجم جهان قرار گرفت.

607/602

کد خبر: 660144

وب گردی

وب گردی