موسوی نژاد: استفاده از تمام ظرفیت رجا برای جابه‌جایی مسافران تابستانی

موسوی نژاد از آمادگی کامل رجا برای ارائه خدمات در سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: این شرکت در سال جاری حدود ۱۶ میلیون مسافر جابه‌جا خواهد کرد که ۶میلیون نفر از آن، سهم مسافران تابستانی خواهد بود.

سید حسن موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آمادگی رجا برای سفرهای تابستانی و با بیان اینکه "رجا برای جابه‌جایی مسافران آمادگی کامل دارد" افزود: از تمام ظرفیت موجود برای جابه‌جایی مسافران استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل رجا خاطرنشان کرد: البته قرار بود بخشی از ناوگان این شرکت را که مستهلک شده بود تعویض و نوسازی کنیم، که این امر همچنان رخ نداده است. اما امیداوریم در فرصت باقی‌مانده و سال آینده ناوگان مورد نیاز تامین شود.

موسوی نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده برای مسافران گفت: فروش بلیت قطارهای رجا مربوط به اول تیر تا ۱۵ مرداد، از ۲۴ خرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز ‌شد و ساعت ۸:۳۰ صبح روزهای شنبه هر هفته به صورت همزمان در مراکز فروش و اینترنتی همراه عرضه بلیت‌های یک هفته بعد انجام می‌شود.

وی با اشاره به تنوع در ارائه خدمات این شرکت بیان داشت: علاوه بر عرضه بلیت از طریق سامانه‌ اینترنتی و نمایندگی‌های سراسر کشور، شرکت رجا فروش بلیت قطارهای خود را از طریق اپلیکیشن فروش بلیت در گوشی‌های هوشمند با قابلیت سیستم عامل Ios و Android آغاز کرده است که متقاضیان می‌توانند نرم‌افزارهای لازم را از طریق سایت رجا دریافت کنند.

مدیرعامل رجا یادآور شد: این شرکت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با همکاری سازمان ثبت احوال، تسهیلات و طرح‌های جدید تخفیف در بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد که بر اساس آن از تاریخ ۱۸خرداد تا ۱۱ تیرماه سال جاری، تمامی مسافران بالای ۶۰ سال از ۲۵ درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای این شرکت بهره‌مند شدند.

607/602

کد خبر: 660196

وب گردی

وب گردی