ژان پیر ملویل و روبر برسون با «سینما کلاسیک» به تلویزیون می آیند

شبکه نمایش تابستان امسال برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سیما، نمایش آثار بازیگران سینمای کلاسیک، بازیگران مطرح هنرهای رزمی سینمای شرق همچون جکی چان، بروسلی و جت لی و پخش فیلم های دنباله‌دار سینما و سریال های جدید این شبکه به همراه برنامه «سینما و دوبله» همگی نوید تابستانی پر بار و دیدنی را می دهند.

مروری بر آثار بازیگران و کارگردانان در سینما کلاسیک
برنامه «سینما کلاسیک» که با هدف مرور آثار مطرح سینمای کلاسیک در شبکه نمایش پخش می شود، در تابستان امسال گزیده آثار بازیگران و کارگردانان مطرح تاریخ سینما را به روی آنتن خواهد برد. آغاز این کار از ابتدای تابستان و سینمای فرانسه کلید خورده است. آلن دلون اولین بازیگر فرانسویی است که شبکه نمایش به سراغ وی رفته و 18 فیلم این بازیگر در مرحله پخش قرار دارد. ژان پل بلموندو، لینو ونتورا، ژان گابن از بازیگران فرانسوی، ژان پیر ملویل، هانری ورنوی، روبرت برسون و جان رنوار از کارگردانانی هستند که برنامه «سینما کلاسیک» به سراغ آنها خواهد رفت.
لازم به ذکر است فیلم‌های «سینما کلاسیک» هر شب ساعت 1 بامداد پخش می شود و اغلب فیلم‌های کلاسیک نیز با کیفیت اچ دی و قاب 16 به 9 پخش خواهند شد.

مطرح ترین های سینمای هنرهای رزمی شرق در شبکه نمایش
شخصیت هایی مانند بروسلی، جکی چان و جت لی حالا دیگر جزوی از نمادهای سینمای شرق هستند. تا سال‌های سال سینمای شرق را با هنرهای رزمی، کنگ فو و شائولین می شناختند و بروسلی، جکی چان و جت‌لی قهرمانان این سینما بودند. شبکه نمایش قصد دارد در تابستان پیش رو مرور کاملی بر آثار این بازیگران داشته باشد. مروری بر سینمای جکی چان با پخش فیلم‌های اولیه و همچنین جدید جکی چان از اول مرداد 95 هر شب ساعت 21 در جدول پخش شبکه نمایش پخش قرار دارد. فیلم‌های جکی چان نیز با کیفیتی تصویری متفاوت و بهتر از گذشته و به صورت اچ دی و قاب 16 به 9 پخش خواهد شد. در ادامه نیز فیلم‌های بروس لی و جت لی پخش خواهد شد.

فیلم های دنباله دار سینما، تابستان به شبکه نمایش می آیند
دنباله سازی در سینما امروز دنیا تبدیل به مسئله ای عادی شده است و بسیاری از فیلم های موفق صاحب دنباله هایی می شوند که داستان را از جهات مختلف پیش می برند. «جنگ ستارگان»، «ارباب حلقه ها»، «مرد عنکبوتی»، «دزدان دریایی کارائیب»، «هری پاتر»، «نابودگر» و بسیاری از فیلم های مطرح دیگر تنها نمونه‌هایی از این عناوین هستند که هر ساله شاهد پخش دنباله ای جدید برای آنها هستیم. همین مسئله و اهمیت این فیلم ها باعث شده تا شبکه نمایش در تابستان امسال به سراغ فیلم های دنباله دار برود و فیلم‌های دنباله دار را با کیفیت اچ دی برای مخاطبشان آماده کند.

پخش سریال های جدید و خاطره انگیز در تابستان
در تابستان 95 سریال «خانواده کیمچی»، «آقای دکتر» و «در برابر آینده» در ساعت‌های 19 و 20 و سریال خاطره انگیز «قصه های جزیره» هر روز بعدازظهر از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

«سینما و دوبله» پیشکسوتان دوبله را به شبکه نمایش می آورد
برنامه «سینما و دوبله» با اجرای منوچهر والی زاده با دعوت از پیشکسوتان دوبله همچون هوشنگ لطیف پور، خسروشاهی، جلال مقامی، محمود قنبری، حسین عرفانی و شهلا ناظریان به بررسی هنر دوبله می پردازد. این برنامه در ایام تابستان هر شب ساعت 22:15 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
503502

کد خبر: 660245

وب گردی

وب گردی