دستگیری کارمند بانکی که پس از اختلاس ۳۲ میلیاردی قصد فرار از کشور را داشت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری کارمند بانکی که پس از اختلاس ۳۲ میلیاردی قصد فرار از کشور را داشت، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در این‌باره گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان یک بانک دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی، اقدام به اختلاس میلیاردی کرده است، تیمی از ماموران پلیس آگاهی تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضائی دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان با انجام بررسی‌های میدانی محسوس و نامحسوس دریافتند که این فرد از سال ۱۳۸۲ به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده و در این مدت با سوء استفاده از موقعیت شغلی‌اش طی چندین مرحله مبلغ ۳۲ میلیارد ریال را به حساب‌های مختلف خود منتقل و بخش زیادی از آن را به دلار تبدیل کرده است.

رحیمی با بیان اینکه متهم پس از اطلاع از ورود پلیس به این پرونده از زاهدان متواری شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پیگیری‌های به عمل آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در مشهد شناسایی کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، وی گفت: کار آگاهان پلیس در عملیاتی مشترک با پلیس خراسان رضوی موفق شدند متهم را به همراه مقادیر زیادی دلار حین فرار به خارج از کشور، در مشهد دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار دادسرا قرار گرفت.

105105

کد خبر: 660266

وب گردی

وب گردی