رئیس واحد بابل:  دانشگاه آزاد اسلامی یک نعمت علمی وفرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن قلی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: فضای معنوی دانشگاه با برنامه های متنوع فرهنگی درماه مبارک رمضان بیش از هر زمانی به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن قلی پور در جمع کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد بابل بیان کرد: دانشگاهیان بر مبنی انسانیت ، تعهدات اخلاقی و اداری کارها و برنامه های علمی وفرهنگی خود را طبق اهداف دانشگاه با شوق و ذوق بیشتری پی گیری کنند.

وی در باره اهمیت و حضور پرشور دانشگاهیان در فعالیت های فرهنگی و شرکت در نماز جماعت تأکید کرد: با توجه به بخشنامه ریاست عالی دانشگاه دکتر میرزاده یک ساعت کاری برای انجام فرضیه دینی و صرف ناهار نظر گرفته شد، همه وظیفه دارند ضمن رعایت وعدالت کارهای اداره در برنامه های فرهنگی و آموزشی به ویژه در نمازجماعت شرکت فرمایند.

قلی پور به تلاش و کوشش دکتر میرزاده و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: این دو بزرگوار برای شکوفایی و نشاط دانشگاه زحمات و خدمات زیادی کشیدن، دانشگاه آزاد اسلامی یک نعمت است که خداوند حافظ و نگهدارآن است.

رئیس واحد بابل افزود: دکتر میرزاده در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از امکانات کمک خدمات آموزشی،عظمت و بزرگی این واحد دانشگاهی به نیکی یاد کرد و از فضای آزمایشگاهی و کتابخانه واحد بابل تمجید کرد.

عضو هیأت امنای استان مازندران تأکید کرد:«ازهیاهوی برخی افراد هیچ وحشتی نداریم و با همه یک رنگ هستیم مفتخرم که امروز دانشگاه آزاد اسلامی بامدیریت مدیر لایق وصادق جناب آقای دکتر میرزاده و حمایت و پشتبانی آیت الله هاشمی رفسنجانی و رهنمودهای مقاوم معظم رهبری مسیری خود را با قدرت توان بالا و امیدوارانه طی می کند،من از همه ی کارکنان خدوم و اعضای هیأت علمی برای ارتقاء، پویایی و پیشرفت علمی وپژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تلاش مضاعف می کنید قدردانی و تشکر می‌کنم.

در ادامه حجت‌الاسلام سید مختار موسوی رییس اداره فرهنگ اسلامی واحد بابل ضمن تقدیر و سپاس از دکتر قلی پور رئیس واحد بابل به لحاظ حمایت و همکاری در مسایل فرهنگی به ارائه گزارش فرهنگی در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان ماه با برکت و یک فرصت ویژه است ، معاونت فرهنگی دانشگاه در چند سال اخیر برنامه نشاط انگیز و با معنویتی برای واحد های دانشگاهی تدوین نمود که قابل تحسین است.

رییس اداره فرهنگ اسلامی واحد بابل با بیان اینکه تمام امور زندگی ما بر پایه قرآن است تصریح کرد: قرآن در ماه مبارک رمضان نازل شد و توجه به قرآن منشاء خیر و برکت است،یکی از برکات ماه مبارک رمضان امسال در دانشگاه برگزاری کلاس تفسیر سوره حجرات بود، معنای آیات این سوره قرآن باید به صورت تابلوی زیبا در فضای دانشگاه‌ها نصب شود تا دانشگاهیان نسبت به رعایت مسائلی از احکام دین،اداب برخورد با یکدیگر در زندگی و چگونگی برخورد با اختلاف ها عمل کنند.

20101

کد خبر: 660568

وب گردی

وب گردی