آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش‌سوزی روستای شوریک خوی

نماینده خوی ضمن تشریح آخرین وضعیت مجروحان حادثه آتش‌سوزی در روستای شوریک از نبود امکانات مناسب در این شهرستان برای مداوای مصدومان حادثه دیده انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، تقی کبیری با اشاره به جزئیات حادثه آتش‌سوزی در روستای شوریک گفت: این حادثه آتش سوزی در روز چهارشنبه 9 تیرماه به دلیل انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای شوریک از توابع شهرستان خوی رخ داد، انفجاری دو مرحله‌ای که در مرحله اول عده‌ای از همسایگان برای کمک جمع می‌شوند و با انفجار دوم 24 نفر از اهالی روستا دچار سوختگی ‌می‌شوند.

او ادامه داد: از 24 نفر حادثه‌دیده 13 نفر فوت شدند و 11 نفر دچار مصدومیت ‌شدند که مصدومان برای طی مراحل درمانی ابتدا به ارومیه و تبریز و چند روز بعد برای اقدامات بیشتر و تکمیل مراحل درمانی به تهران و اصفهان منتقل شدند که بعضا این افراد دچار سوختگی شدید شده‌اند.

نماینده خوی در پایان ضمن قدردانی از پزشکان و پرستاران و پرسنل بیمارستانی در شهرستان خوی برای رسیدگی‌های اولیه گفت: متاسفانه امکانات بیمارستانی در شهرستان خوی به حدی کافی نیست که حتی یک اتاق مربوط به درمان مصدومان حادثه دیده ناشی از سوختگی وجود ندارد.

20106

کد خبر: 660619

وب گردی

وب گردی