برگزاری نهمین دوره جشنواره کشوری « قرآن در سما » در واحد قم

نهمین دوره جشنواره کشوری « قرآن در سما »( طرح قدس)، 22 و 23 تیر ماه 95 در مسجد الرسول «ص» دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با حضور دانشجویان و کارکنان مراکز سما سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشگاه و رییس آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد قم در این خصوص گفت: نهمین دوره جشنواره کشوری «قرآن در سما » (طرح قدس ) با حضور بیش از 100 شرکت کننده از پنج پهنه شمال ، جنوب ، شرق ، غرب و مرکز کشور ویژه دانشجویان و کارکنان سمایی در دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور دکتر سید احمد زرهانی معاون دانشگاه و سازمان سما در روز های سه شنبه و چهارشنبه22 و 23 تیر در مسجد الرسول «ص» این واحد دانشگاهی برگزار می شود .

محمد حسین شریفی ادامه داد : این مسابقات در چهار رشته قرائت به روش ترتیل ، قرائت به روش تحقیق ، حفظ و ترجمه و تفسیر در طی دو روز برگزار می شود و نفرات برتر هر رشته در پایان جشنواره معرفی خواهند شد .

وی از اجرای برنامه های فرهنگی در طی 3 روز اقامت شرکت کنندگان در شهر مقدس قم خبر داد و افزود : شرکت کنندگان در این جشنواره ضمن استقرار در شهر مقدس قم در مراسم انس با قرآن مسجد مقدس جمکران ، طرح حرم گردی حرم حضرت معصومه «س» ، دیدار ملاقات با مراجع عظام تقلید و برنامه های فرهنگی شرکت خواهند کرد .

آیین افتتاحیه این جشنواره با حضور دکتر سیداحمد زرهانی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما، دکتر محمدسالار کسرایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما برگزار می‌شود.

20101

کد خبر: 660692

وب گردی

وب گردی