دشان:  نمی‌توانم ناراحتی‌ام را توصیف کنم

سرمربی تیم ملی فرانسه پس از شکست تیمش در فینال یورو ۲۰۱۶ گفت آنقدر ناراحت است که نمی‌تواند حالش را در قالب کلمات توصیف کند.

به گزارش ایسکانیوز، دیدیه دشان در اولین واکنش خود به شکست یک بر صفر تیم ملی فرانسه برابر پرتغال در فینال یورو 2016 به خبرنگاران گفت: ما فرصتی بی‌نظیر را برای فتح یورو در خانه از دست دادیم. هیچ واژه‌ای نیست که بتواند احساس مرا توصیف کند. من بی‌نهایت ناراحتم و زمان خواهد برد که بتوانم این اتفاق را هضم کنم.

دشان افزود: ما در کنار هم بازی‌های زیادی را بردیم، در کنار هم زحمت کشیدیم و متحمل فشار زیادی شدیم و حالا در کنار هم باختیم. نباید تمام کارهایی که تا این مرحله انجام داده بودیم، از یاد ببریم، گرچه فرصت خوبی را برای قهرمانی از دست دادیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه خاطر نشان کرد: با اینکه خسته بودیم اما نمی‌خواهم این مسئله را به‌عنوان یک بهانه برای شکست تیم‌مان عنوان کنم. ما موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که آخرین آنها را ژینیاک از دست داد. تفاوت دو تیم در توجه به جزئیات بازی بود و رقابت نزدیکی بین ما وجود داشت. ما هم مثل پرتغال موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی خروس‌ها در پایان تأکید کرد: همه چیز از دست رفت. می‌دانیم که این قهرمانی می‌توانست چه تأثیری بر مردم فرانسه بگذارد و عالی می‌شد اگر می‌توانستیم این جام را در خانه نگه داریم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

401/601

کد خبر: 660742

وب گردی

وب گردی