اِدر: می‌دانستم که سرانجام نوبت من هم می‌شود/ رونالدو به من گفت که گل پیروزی را می‌زنم

زننده گل پیروزی پرتغال در فینال یورو ۲۰۱۶ قهرمانی در این رقابت‌ها را حق تیم ملی سختکوش کشورش دانست و گفت که هم‌تیمی سرشناسش چگونه به او برای تعیین سرنوشت بازی روحیه داده است.

به گزارش ایسکانیوز، اِدر، زننده گل پیروزی‌بخش تیم ملی پرتغال برابر فرانسه در وقت‌های اضافی فینال یورو 2016 پس از این بازی و شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی کشورش به سایت یوفا گفت: از اولین روزی که به اردوی تیم ملی آمدم می‌دانستم که سرانجام نوبت من هم خواهد شد که کاری انجام بدهم. از همان لحظه‌ای که فرناندو سانتوس مرا دعوت کرد، این را می‌دانستم. او توانایی‌هایی مرا می‌داند و سایر اعضای تیم هم مرا و توانایی‌هایم را می‌شناسند. آنها به من اعتماد می‌کنند و من هم سخت تلاش کرده‌ام تا به اینجا برسم. الان هم بابت چیزی که به‌دست آورده‌ایم، بسیار خوشحالم.

مهاجم تیم فوتبال سوانزی که به‌عنوان بازیکن تعویضی و به‌جای رناتو سانچس به میدان رفت و به تعویضی طلایی برای پرتغالی‌ها تبدیل شد، افزود: کریستیانو به من گفت که گل پیروزی تیم پرتغال را خواهم زد. در واقع هم او و هم دیگر بازیکنان تیم این را به من گفتند. رونالدو به من انرژی مثبت و روحیه داد تا من آن گل بسیار مهم را بزنم. پشت این گل کلی تلاش و سختکوشی بوده است. ما از اولین دقیقه حضورمان در این رقابت‌ها سخت تلاش کردیم و تماشایی بازی کردیم. مردم پرتغال لیاقت چنین افتخاری را دارند.

اِدر همچنین خاطر نشان کرد: زمانی که گل را زدم، لحظه‌ حیرت‌آوری بود. تیم ما واقعاً تیم سختکوشی است. می‌دانستیم که مردم پرتغال پشت ما هستند و به‌همین دلیل با تمام قدرت‌مان جنگیدیم. من فکر می‌کنم که به‌خاطر تلاش‌های‌مان استحقاق این جام را داشتیم. پرتغال از مدت‌ها پیش منتظر چنین موفقیتی بود. من به تمام اعضای تیم‌مان تبریک می‌گویم.

601/401

کد خبر: 660745

وب گردی

وب گردی