رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی منصوب شد

در نخستین جلسه انتخابات شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی، رئیس تربیت ‌بدنی واحد بجنورد به‌عنوان رئیس شورای ورزش استان انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین جلسه انتخابات شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی با حضور دکتر جمشید همتی نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی، رئیس دبیرخانه هیات امنای استانی و مدیران تربیت‌بدنی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی به میزبانی واحد بجنورد برگزار شد.

جمشید همتی نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وظایف اعضای شورای ورزش استان گفت: با تشکیل شوراهای ورزش استانی باید بتوانیم زمینه فعالیت هر چه بیشتر واحد‌های دانشگاهی را در عرصه ورزش فراهم آوریم و دیگر فعالیت های ورزشی دانشگاه به برگزاری مسابقات دانشجویی خلاصه نمی شود بلکه از این پس این شورا وظایف خطیرتری را برعهده خواهد داشت.

همتی افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود واحدهای دانشگاهی استان و با برنامه ریزی های جامع می توانید برای در بحث درآمدزایی غیرشهریه ای فعالیت های بسیاری را داشته باشید.

وی خاطر نشان کرد: در بحث ورزشی سه حوزه ویژه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی مطرح است.

همتی با اشاره به توسعه ورزش همگانی گفت: یکی از اهداف اصلی این حوزه توسعه ورزش همگانی در بین دانشجویان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است زیرا سهل الوصول است و نیازی به مهارت و تجهیزات خاصی نیست.

همتی با اشاره به درخشش دانشگاه آزاد اسلامی حوزه ورزش گفت: «در ورزش حرفه ای باشگاهی ما 20 لیگ برتر و در ورزش قهرمانی نیز در دسته های 1و2و3 دانشجویان موفقیت های ورزشی قابل توجهی دارند که دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه با ساختار نظامند خود توانسته در سطح کشوری و قهرمانی به خوبی بدرخشد»

نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر بحث درآمدزایی واحدهای دانشگاهی گفت: با برگزاری دوره های مختلف آموزشی، تخصصی، خدمات کلینیکی و مشاوره ای، استعدادیابی ورزشی می توانید در بحث درآمدزایی اقدامات موثری را انجام دهید و این خود نیازمند توجه، برنامه ریزی و مدیریت مدیران تربیت‌بدنی واحدهای دانشگاهی است.

در ادامه این جلسه انتخابات نخستین شورای ورزش استان برگزار و در پایان علیرضا بهمنش رئیس تربیت‌بدنی واحد بجنورد به عنوان رئیس شورای تربیت بدنی استان و محمود علیزاده به عنوان دبیر شورای ورزشی استان خراسان شمالی انتخاب شدند.

در حاشیه برگزاری این جلسه جمشید همتی به همراه کارشناسان و مسئولین تربیت بدنی از دو مجموعه ورزشی واحد بجنورد بازدید کرد.

20101

کد خبر: 660834

وب گردی

وب گردی