برنامه راهبری هلال احمر از فروردین ۹۶ اجرایی خواهد شد

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر از برگزاری همایش تخصصی تدوین برنامه پنج‌ساله جمعیت بر اساس برنامه راهبردی ۱۰ ساله هلال احمر از فردا در مجتمع دارویی و درمانی هلال با حضور رئیس، دبیرکل و اعضای شورای معاونین و ستاد تدوین برنامه راهبردی جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، علی اکبر پرواز با اشاره به تدوین سند راهبرد ۱۰ ساله جمعیت و تصویب آن در شورای عالی جمعیت هلال احمر، گفت: بر اساس این سند راهبردی در مرحله اول دو سند راهبردی پنج ساله و سپس اسناد راهبردی یک ساله جمعیت تدوین می‌شود.

او با بیان اینکه اجرای برنامه راهبری جمعیت از اول فروردین سال ۹۶ کلید می‌خورد، بر ضرورت تدوین اسناد راهبردی جمعیت تا پایان مهرماه جاری تاکید کرد و افزود: با توجه به این موضوع، همایش سه روزه تخصصی تدوین برنامه پنج ساله جمعیت در محل مجتمع دارویی و درمانی هلال از روز سه شنبه؛ ۲۲ تیرماه کار خود را آغاز می کند.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه این همایش با حضور رئیس، دبیرکل و اعضای شورای معاونین و ستاد تدوین برنامه راهبردی جمعیت برگزار می‌شود، افزود: در هر روز از برگزاری همایش، سه کارگاه تخصصی و همچنین صحن عمومی همایش تشکیل می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، او با بیان اینکه موضوع بحث کارگروه‌های تخصصی این همایش براساس اهداف راهبردی است که با توجه به چهار حوزه اولویتی سند ۱۰ ساله راهبرد سازمانی تدوین شده است، حوزه‌های اولویتی جمعیت را شامل ترویج صلح و بشردوستی و تفاهم با استفاده از دیپلماسی بشردوستانه، کمک به ایجاد جامعه تاب‌آور، کاهش خطر و پاسخگویی به حوادث و سوانح، کمک به تامین زندگی سالم و ایمن و ترویج حفظ محیط زیست، ترویج و گسترش مشارکت اجتماعی در فعالیت‌های بشردوستانه با تقویت نقش جوانان و داوطلبان عنوان کرد.

20106

کد خبر: 660852

وب گردی

وب گردی