مهاجم پرسپولیس به جمع شاگردان گل محمدی پیوست

مهاجم هندوراسی فصل گذشته پرسپولیس به اردوی ذوب‌آهن اضافه شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر پانزدهم یکی از بهترین خطوط حمله را در بین تیم‌های مختلف در اختیار داشت. ذوب آهنی با حضور کاوه رضایی، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی، مسعود حسن زاده و چند عنصر تهاجمی دیگر فصل قبل گل های زیادی را به ثمر رساندند و توانستند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و قهرمانی جام حذفی برسند.

حالا اما شرایط برای ذوب‌آهن متفاوت است. آنها در نقل و انتقالات کاوه رضایی را جدا شده دیدند و مسعود حسن‌زاده ای که نه یحیی تمایلی به ماندنش نداشت، نه خود بازیکن را به تیم سایپا فروختند تا خط حمله شان ضعیف تر از قبل شود.

طبیعی بود در چنین شرایطی آنها برای جایگزینی رضایی و حسن‌زاده کار سختی داشته باشند. پس از برگزاری جلسات مختلف گل‌محمدی وسعید آذری سرانجام ذوب آهنی‌ها به نام جری بنگتسون رسیدند. مهاجم هندوراسی که سال گذشته اگرچه بیشتر ذخیره مهدی طارمی بود اما هرگاه به زمین آمد، موثر واقع شد. بنگتسون پارسال به لطف گلزنی در دربی رفت نزد هواداران پرسپولیس نیز محبوبیت خاصی پیدا کرد. او اما در پایان فصل جایی در لیست جدید برانکو ایوانکوویچ نداشت و مجبور به جدایی شد.

درباره علت جدایی این بازیکن از پرسپولیس صحبت های زیادی مطرح شده است اما به نظر می رسد اصلی ترین دلیل این مساله، گوشه نشینی او در جمع بازیکنان بود. بنگتسون در طول فعالیتش در پرسپولیس هیچ‌گاه نتوانست خودش را به سایر بازیکنان و اعضای کادرفنی و مسئولان نزدیک کند و همین مساله نیز در نهایت باعث شد از فهرست کنار گذاشته شود.

بنگتسون در طول یکسالی که عضو تیم پرسپولیس بود، یک اشتباه بزرگ انجام داد؛ در بازی سایپا و پرسپولیس او با حرکتی بچه‌گانه از زمین بازی اخراج شد و 10 نفره شدن پرسپولیس باعث تعویض برد با تساوی شد. خیلی ها اعتقاد دارند از دست رفتن آن دو امتیاز باعث قهرمان نشدن پرسپولیس شده است.

بنگتسون بعد از بازگشت به هندوراس با پیشنهاد ذوب‌آهن مواجه شد و پس از توافق با مسئولان این باشگاه به ایران سفر کرد. او امروز هم به ایفمارک رفت و تست های پزشکی را پشت سر گذاشت. مهاجم هندوراسی از امروز به اردوی ذوب‌آهن در کرج نیز اضافه شده و در تمرینات این تیم شرکت می کند.

علی شجاعی، سرپرست تیم ذوب‌آهن با اشاره به جذب بنگتسون گفت: حضور بنگتسون در ذوب آهن تقریبا قطعی است. او در تمرینات حضور دارد و ظرف امروز یا فردا هم قراردادش امضا خواهد شد. این مهاجم هندوراسی قطعا سال جدید پیراهن ذوب‌آهن را برتن می کند.

604/602

کد خبر: 660931

وب گردی

وب گردی