کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری همکاری فرهنگی می کنند

با همکاری کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری،سازمان زیباسازی تهران اقدام به برگزاری کارگاه سه روزه ای با موضوع "ورزش قهرمانی" آنهم در آستانه اعزامی کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک 2016 کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این کارگاه با همکاری کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری تهران و با حضور جمعی از برترین گرافیست های پایتخت به منظور تهیه طرح های مختلف با موضوع "ورزش قهرمانی" برای اکران روی بیلبوردهای شهری از روز یکشنبه 20 تیر ماه آغاز و پس از سه روز تا سه شنبه 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.
برگزاری این کارگاه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر توسعه ورزش همگانی و عمومی در میان اقشار جامعه صورت گرفته و در عین حال با برگزاری این کارگاه تلاش شد تا بنوعی ضمن حمایت معنوی از قهرمانان اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک ریو سبب توجه بیشتر مردم به ورزش و افزایش عوامل انگیزشی و روحیه ای ملی پوشان اعزامی به این رقابتها گردد.
نکته قابل توجه آنکه در آستانه اعزام کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران «امام رضا (ع)» به بازیهای المپیک ریود 2016 برزیل سازمان زیباسازی شهر تهران درتلاش است تا با نصب بیلبوردهای مختلف ورزشی در طرح های مختلف، فضای شهری را با این رویداد ملی همراه کند.
گفتنی است کارگاه طراحی گرافیک با موضوع «ورزش قهرمانی» از روز یکشنبه 20 تیرماه آغاز شده و به مدت سه روز تا سه شنبه 22 تیرماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه واقع در بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور ادامه دارد و در آن گرافیست ها در کنار اساتید این حوزه طرح های خود با شعار "ورزش قهرمانی" را ارائه خواهند کرد.

607/602

کد خبر: 661002

وب گردی

وب گردی