دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و جمعی از مسئولان استان آذربایجان غربی با خانواده دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی

جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور در منزل شهید اسکندر مامالی، دانشجوی پردیس اشنویه آموزشکده سمای مهاباد، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

به مناسبت عید سعید فطر، دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و کمال جلالی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان غربی، دکتر صلاح خان احمدزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، حجت الاسلام خاتمی امام جمعه شهرستان اشنویه و رئیس بنیاد شهید شهرستان اشنویه و جمعی از کارکنان با حضور در منزل شهید اسکندر مامالی، دانشجوی پردیس اشنویه آموزشکده سمای مهاباد، با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه، دکتر عزیزجوانپور، با قرائت پیام تسلیت دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل از مقام والای شهدا و ادای احترام به این خانواده معظم را سعادت و توفیقی بزرگ برای مسئولین دانشگاه عنوان کرد و گفت : ((پردیس اشنویه آموزشکده سمای مهاباد مفتخر است که در اولین سال تأسیس خود این شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی نموده است . ))

حجت الاسلام خاتمی نیز در این دیدار گفت: ((غرض از حضور ما، ادای احترام به شهید و بیت بزرگوار ایشان است و یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان هیچ‌گاه از حافظه این ملت پاک نخواهد شد و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست . ))

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به خانواده گرانقدر این شهید عزیز اهدا شد.

شهید اسکندر مامالی، دانشجوی رشته تربیت بدنی پردیس اشنویه آموزشکده سمای مهاباد از رزمندگان حمزه سید الشهدا بود که جریان درگیری های اخیر با ضد انقلاب در منطقه اشنویه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

کد خبر: 661048

وب گردی

وب گردی