دکتر حسین زاده لطفی:  واحد نجف آباد یکی از موفق ترین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه ای مشترک با اعضای هیات رئیسه، روسا و معاونان دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی واحد نجف آباد، به بررسی وضعیت آموزش و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، فرهاد حسین زاده لطفی توسعه موسسات آموزش عالی در کنار کاهش رشد جمعیتی را از عوامل کاهش دانشجو دانست و گفت:«واحد نجف آباد با وجود مشکلاتی که گفته شد، هیچگاه با کاهش پذیرش دانشجو مواجه نشده، زیرا به یک برند دانشگاهی تبدیل شده است که این امر نشان دهنده درایت و توانمندی رئیس این واحد است. این واحد یکی از بهترین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است و همیشه برای ما مثال زدنی خواهد بود»

حسین زاده لطفی افزود:« واحد نجف آباد می تواند در ایجاد بسیاری از سامانه های آموزشی به ما کمک شایانی داشته باشد. یکی از کارهایی که این واحد از سالها قبل شروع کرده استفاده از امکانات IT است که دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند استفاده از این امکانات است. ما قطعا از توانمندی های واحد نجف آباد در این زمینه بیشتر استفاده خواهیم کرد.»

وی توانمندی ها، امکانات و اعضای هیات علمی واحد نجف آباد را در سطح بسیار خوبی دانست و خاطر نشان کرد:« واحد نجف آباد می تواند الگوی خوبی برای واحد هایی باشد که میخواهند در مسیر کسب برند معتبر دانشگاهی گام بردارند. همچنین نحوه مدیریت این دانشگاه و نگاهی که در اینجا به حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و سایر حوزه ها وجود دارد نیز باید برای مدیران سایر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی الگو باشد.»

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد نجف آباد را یکی از موفق ترین واحد ها در زمینه توسعه کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی دانست و اذعان داشت:« با توجه به زیرساختهایی که از قبل در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد بوجود آمده است و همچنین امکانات، تجهیزات و سایر موارد مورد نیاز که در سطح مطلوبی قرار دارد، توسعه تحصیلات تکمیلی بخوبی و به حق اتفاق افتاده و ما قطعا در واحد نجف آباد مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت و این واحد مستحق این است که توسعه تحصیلات تکمیلی بیشتری را شاهد باشد و بدون شک در آینده ای نزدیک شاهد این مورد نیز خواهیم بود.»

20101

کد خبر: 661371

وب گردی

وب گردی