امشب؛ توکلی مهمان ویژه‌برنامه کنکور سراسری در شبکه آموزش

شبکه آموزش سیما امشب و فردا ویژه برنامه «کارنامه 20» را برای داوطلبان کنکور سراسری راهی آنتن می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان این هفته، گروه آموزش‌های رسمی شبکه آموزش ویژه برنامه «کارنامه 20» را با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب جهت تامین آرامش داوطلبان کنکور روی آنتن می‌برد.

برنامه «کارنامه 20» امروز، 23 تیر ماه از ساعت 19 تا 22 ویژه کنکور رشته ریاضی و علوم انسانی با حضور مشاورانی همچون جعفرقلی، دیباز، نیکجو، شهبازی، سرورپور، شکوری و ... به داوطلبان مشاوره می‌دهند تا چگونه شب آرامی را سپری کنند.

در این برنامه دکتر توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش به سوالات داوطلبان پاسخ می‌گوید.

همچنین در روز پنجشنبه، 24 تیر ماه ساعت 18 اساتید و کارشناسان رشته تجربی در برنامه حاضر می‌شوند و به سوالات داوطلبلان رشته تجربی پاسخ می‌دهند.

مشاوره پزشکی و روانشناسی معنویت و مشاوره‌های برنامه‌ریزی در سر جلسه آزمون و همچنین مشاوره درس‌های عمومی و اختصاصی از برنامه‌های در نظر گرفته برای داوطلبان است.

همچنین، برنامه «کارنامه 20» در روزهای جمعه و شنبه، 25 و 26 تیر ماه به تحلیل آزمون‌های برگزار شده می‌پردازد.

داوطلبان آزمون سراسری می‌توانند سوالات خود را به سامانه 30000701 ارسال کنند تا در برنامه توسط مشاوران و کارشناسان پاسخ داده شود.

برنامه «کارنامه 20» به همت گروه آموزش‌های رسمی شبکه آموزش و به تهیه‌کنندگی علیرضا سپهرین هر روز ساعت 18 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

508

کد خبر: 661547

وب گردی

وب گردی