انتخاب رییس واحد دهاقان به عنوان داور کنفرانس بین‌المللی فرهنگ، ادبیات و جامعه سان‌فرانسیسکو امریکا

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان به منظور داوری مقالات کنفرانس بین‌المللی فرهنگ، ادبیات و جامعه  سانفرانسیسکو که در اکتبر سال جاری میلادی در ایالات متحده امریکا برگزار خواهد شد، انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکا‌نیوز از واحد دهاقان، دکتر احمدرضا یلمه‌ها، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان به منظور داوری مقالات کنفرانس بین‌المللی فرهنگ، ادبیات و جامعه،2016 5th International Conference on Humanity,Culture and Society ICHCS 2016 سانفرانسیسکو که در اکتبر سال جاری میلادی در ایالات متحده امریکا برگزار خواهد شد، انتخاب گردید.

در دعوتنامه‌ای که به همین منظور برای رییس واحد دهاقان ارسال شده چنین آمده است: نظر به نیاز کنفرانس بین‌المللی فرهنگ، ادبیات و جامعه به تخصص شما به منظور بررسی مقالات بر اساس تحقیقات و تجربیات جنابعالی، کمیته داوران این کنفرانس از شما برای بررسی مقالات مربوط به رشته زبان و ادبیات فارسی دعوت به‌عمل می‌آورد. مایه افتخار و مباهات خواهد بود که مقالات مرتبط با زمینه تحقیقاتی خود را برای این کنفرانس بررسی نمایید و معتقد هستیم که مشارکت شما در کنفرانس سانفرانسیسکو باعث برگزار هرچه موفق‌تر آن خواهد بود.

20101

کد خبر: 661693

وب گردی

وب گردی