اخذ مجوز دستیاری بیماری‌های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران بعد از 30 سال

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران از اخذ مجوز دستیاری بیماری‌های داخلی بعد از گذشت سی سال در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید عباس صفوی نائینی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تبریک به دکتر شبنم موثقی و تشکر از زحمات ارزشمند دکتر اسفندیار متینی، گفت: همفکری و جلب مشارکت هر چه بیشتر گروه‌های بالینی و پایه دانشکده پزشکی با تغییر مدیریتی دانشکده پزشکی نویدی برای انسجام بیشتر علمی و رسیدن به اهداف عالی این واحد دانشگاهی است.

صفوی درباره راه‌اندازی و گسترش سایر رشته‌های علوم پزشکی در مقاطع بالا‌تر این دانشگاه افزود: رشد و گسترش تحصیلات تکمیلی در شاخه‌های علوم پزشکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی (کار‌شناسی ارشد و مقطع دکتری) فرصت مناسبی برای این توسعه است.

وی با توجه به سیاست‌های اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبری درباره علم و فناوری افزود: از آنجا که پیش‌نیاز توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی منوط به گسترش تحصیلات تکمیلی است، ارتقای کیفیت رشته‌های under graduate و توسعه با کیفیت رشته‌های تحصیلات تکمیلی از اهداف اصلی آموزش دانشگاه است.

صفوی تصریح کرد: به‌تازگی و با راهنمایی و حمایت دکتر سید محمود طباطبائی رئیس دانشگاه و تلاش و جدیت گروه‌های آموزشی، دانشکده‌ها و اعضای هیات علمی، این واحد دانشگاهی موفق به اخذ مجوز دستیاری بیماری‌های داخلی بعد از گذشت سی سال شد که نشان دهنده عزم جدی و تلاش همه عزیزان و یکپارچه بودن تمام سیستم دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، عمران، مالی – اداری، و فرهنگی - دانشجویی و بهداشت و درمان و بیمارستان‌های تابعه (فرهیختگان، بوعلی، امیرالمومنین، جواهری و کلینیک تخصصی قدس است.

معاون آموزشی واحد پزشکی تهران حضور شبنم موثقی را در دانشکده پزشکی با توجه به توانمندی علمی و اجرایی‌ای که در گذشته از خود نشان داده‌ است نویدی برای گروه‌های علمی و دانشجویان و ارتقای آموزش دانست و ابراز امیدواری کرد، با اهتمام و همدلی و عزم و اراده جدی و خلل‌ناپذیر مسئولان ارشد حوزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دست‌اندرکاران وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر رشته‌های پزشکی در بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان خواهیم بود.

وی خطاب به مدیر ان گروه‌های حاضر در جلسه بیان کرد: «حوزه آموزش مجری دستوراها و افکار شماست و انتظار می‌رود انسجامی محکم‌تر بین مدیران گروه علوم پایه و بالینی را ایجاد کنیم تا بتوانیم نظرها و تجربیات شما را پیاده کنیم.

صفوی افزود: مثل همیشه نیاز به همیاری و همدلی همه اعضای هیات علمی و به ویژه مدیران گروه پزشکی اعم از بالینی و پایه هستیم تا بتوانیم با همفکری بهتر و جلب مشارکت عالی زمینه‌ای فراهم کنیم که با تفکر و تخصص شما عزیزان وضع بهتر و پویاتری داشته باشیم.

20101

کد خبر: 661768

وب گردی

وب گردی