طرح ساختار نوین ارائه خدمات در تمامی شعب تامین اجتماعی اجرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تحول جدی در خدمت رسانی شعب تأمین اجتماعی با همکاری مدیران و کارشناسان این سازمان و با بهره گیری از فن آوری اطلاعات با جدیت دنبال می‌شود، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک طرح ساختار نوین ارائه خدمات در تمامی شعب سازمان به اجرا درآید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سیدتقی نوربخش همزمان با پنجمین روز از هفته تأمین اجتماعی و بازدید از شعبه ٤ تهران گفت: با اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات، مراجعه کنندگان به واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی می‌توانند خدمات مورد نیاز را از یک باجه دریافت کنند و نیازی به مراجعه به واحدهای مختلف نخواهند داشت.

او در این بازدید از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان شعبه ٤ تأمین اجتماعی تهران تشکر کرد و گفت: با تغییرات صورت گرفته در چیدمان این شعبه و اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات، شاهد ارتقاء قابل توجه سرعت خدمت رسانی به مردم و رفع بسیاری از مشکلات هستیم.

او با بیان اینکه تحول جدی در خدمت رسانی شعب تأمین اجتماعی با همکاری مدیران و کارشناسان این سازمان و با بهره گیری از فن آوری اطلاعات با جدیت دنبال می‌شود، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک طرح ساختار نوین ارائه خدمات در تمامی شعب سازمان به اجرا درآید.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طرح ساختار نوین ارائه خدمات از ابتدای شروع به کار تیم مدیریتی فعلی سازمان دنبال شده است، گفت: با اجرای این برنامه هر یک از کارکنان می‌توانند خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان را ارائه دهند و امکان ارائه خدمات مناسب به مردم فراهم می‌شود.

نوربخش گفت: روش سنتی باعث زحمت بیشتر همکاران و همچنین ایجاد مشکل و صرف وقت زیاد برای مراجعه کنندگان می‌شود.

او از فراهم بودن زیرساخت های لازم برای ارائه غیرحضوری خدمات و همچنین طرح ساختار نوین ارائه خدمات در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: اصلاح ساختار و تغییر آرایش خدمت رسانی در شعب از اهدافی است که با جدیت در سازمان در حال اجرا است و باعث رضایتمندی همکاران و مراجعه کنندگان می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طرح ساختار نوین ارائه خدمات را بسیار موفق ارزیابی کرد و افزود: اجرای این برنامه از اتفاقات بسیار مهم در سازمان است و کار بزرگی است که با حمایت مدیریت سازمان انجام می‌شود و ما از چنین ابتکاراتی در واحدهای اجرایی استقبال و حمایت می‌کنیم.

نوربخش شجاعت در تغییر و عزم و اراده قوی را از ملزومات تحول در سازمان‌ها دانست و گفت: این ویژگی‌ها به بهترین نحو در سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد و مطمئن هستیم که در آینده نزدیک و با اجرای کامل برنامه‌های تحولی سازمان، شاهد تغییرات اساسی و ارتقاء ملموس عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در خدمت شایسته به مخاطبان خواهیم بود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این بازدید مراجعه کنندگان به شعبه ٤ تهران از طرح ساختار نوین ارائه خدمات اظهار رضایت کردند و کارشناسان تأمین اجتماعی نیز اجرای این طرح را زمینه ساز تسهیل خدمت رسانی به مراجعین و ارتقاء عملکرد کارکنان دانستند.

20103

کد خبر: 661805

وب گردی

وب گردی