ال‌جی گوشی V20 خود را شهریورماه عرضه خواهد کرد؟

اگر گزارش‌های اخیر درباره‌ی آمار فروش ال‌جی جی 5 را در نظر بگیریم، باید بگوییم که قطعاً این شرکت کره‌ای باید برنامه‌ای برای تقویت بخش موبایل خود در سال جاری داشته باشید. به نظر می‌رسد V20 نتیجه‌ی این برنامه باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارنت، کمتر از 10 روز پیش بود که گزارشی منتشر شد که حاکی از پایین‌تر بودن میزان فروش جی 5 نسبت به پیش‌بینی‌ها بود. بدیهی‌ست که در چنین شرایطی هر شرکتی به فکر راه چاره میفتد. ال‌جی هم در همین راستا چند تن از مدیران خود را برکنار کرد. اما قدم احتمالی بعدی که ETNews از کره‌جنوبی از آن خبر داده، معرفی نسل بعدی گوشی‌های سرسخت سری V ال‌جی‌ست که احتمالاً LG V20 نام خواهد داشت و اوایل شهریور ماه رونمایی می‌شود.

در این گزارش آمده که دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال‌جی امسال سنت‌شکنی کرده و عرضه‌ی گوشی‌های خود را زودتر از قبل شروع خواهند کرد؛ به طوری که گمان می‌رود سامسونگ درست بعد از معرفی نوت 7 در 12ام مرداد ماه که دعوتنامه آن نیز منتشر شده است، این گوشی را روانه بازار می‌کند و این دقیقاً خلاف چیزی‌ست که سال گذشته شاهد آن بودیم؛ چرا که پارسال با تأخیری یک هفته‌ای نسبت به تاریخ معرفی، شاهد عرضه نوت 5 به بازار بودیم.

اما درباره‌ی ال‌جی، ETNews می‌گوید با اینکه هنوز تصمیم محکمی در رابطه با نام دقیق مدل بعدی سری V گرفته نشده، اما احتمال اینکه نام آن V20 باشد بسیار بیشتر از V11 است. همچنین در این گزارش آمده که ال‌جی بر خلاف رسم معمول بر معرفی گوشی‌هایش در اوایل مهر ماه، امسال این اتفاق جلوتر افتاده و در اوایل شهریور ماه شاهد مدل بعدی سری V خواهیم بود.

این جلو آوردن تاریخ معرفی و عرضه محصولات توسط سامسونگ و ال‌جی با دو انگیزه‌ی متفاوت صورت خواهد گرفت. در حالی که سامسونگ برای تأکید و پافشاری بیشتر بر قدرت و همه‌چیز تمام بودن گلکسی اس 7 قصد معرفی نوت 7 در این تاریخ را دارد، ال‌جی برای جبران نتایج ناامیدکننده‌ی جی 5 دست به این کار خواهد زد و می‌خواهد ذهن عموم را از جی 5 پاک کرده و به V20 تنومند معطوف کند.

بدیهی‌ست که با این تغییر تاریخ معرفی و جلوتر آوردن آن تا شهریور ماه، ال‌جی باید با آیفون 7 اپل که در همین حول‌وحوش تاریخی معرفی می‌شود، مقابله کند؛ اما در هر صورت برای ال‌جی و هدفی که در سر دارد، معرفی زودتر از موعد بهتر از معرفی در تاریخ همیشگی که تقریباً خارج از فصل حیاتی فروش است، خواهد بود.

مورد مهم دیگری درباره‌ی V20 در این گزارش نیامده است اما با گفته‌های بالا باید بگوییم که احتمالاً این گوشی در طی رویداد IFA امسال معرفی می‌شود. ناگفته نماند که از آن‌جا که تا این لحظه چیز دیگری درباره‌ی V20 شنیده نشده، بعید هم نیست که ال‌جی از برنامه‌ی خود عقب مانده و تاریخ معرفی این گوشی به تعویق بیفتد.

20101

کد خبر: 661819

وب گردی

وب گردی