حسین زاده: روحانی برعکس احمدی نژاد صورت مسئله فیش های حقوقی را پاک نکرد/ در دولت یازدهم شاهد قانون گریزی نبوده ایم

عضو کمیسیون عمران مجلس دهم می گوید: برخورد دولت با مسئله فیش حقوقی های نامتعارف را شایسته می دانم.

عبدالکریم حسین زاده، نماینده مردم نقده و اشنویه که سابقه حضور در مجلس نهم را دارد و در ابتدای آغاز به کار مجلس دهم به هیئت رئیسه موقت پارلمان نیز راه پیدا کرد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به نوع برخورد دولت یازدهم با فیش های حقوقی نامتعارف خاطرنشان کرد: برخورد دولت با این مسئله را برخورد شایسته و خوبی دیدم چون شاهد بودیم که دولت از موضوع فرار نکرد و آن را نادیده نگرفت.

وی افزود: در دولت گذشته و در سال پایانی آن در تفریغ بودجه چیزی حدود 14 الی 20 درصد از منابع صندوق توسعه ملی ناپدید شد اما کسی نبود سئوال کند که این 20 درصد کجا رفته است؟

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت گذشته با بسیاری از پدیده هایی که پیش می آمد به جای اینکه برخورد کند تا موضوع برای مردم شفاف و روشن شود، کلا صورت مسئله را پاک می کرد اما حداقل در این دولت از این بابت خوشحالیم که لااقل صورت مسئله فیش های حقوقی پاک نشد و از این رو بیانیه رئیس جمهور و برخورد دولت با این موضوع را به فال نیک می گیریم.

حسین زاده تاکید کرد: امیدواریم که شفاف سازی مالی و سالم سازی نظام اداری- سیاسی دستگاه ها بیشتر از گذشته انجام شود و شاهد کوچک سازی واقعی با واگذاری امور به بخش خصوصی باشیم. بنابراین من معتقدم که برخورد این دولت در مقایسه با دولت احمدی نژاد با این مسئله حرفه ای بود و شاهد قانون گریزی از سوی مقامات دولت یازدهم نبودیم

204/201

کد خبر: 661915

وب گردی

وب گردی