اختصاص بودجه به سواحل شمالی در سال جاری

قائم مقام وزیر کشور گفت: امسال ردیف‌های اعتباری برای توسعه فرهنگی سواحل گیلان و استان‌های شمالی در نظر گرفته شده که درباره میزان اعتبارات با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال مذاکره هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، تقی رستم‌وندی، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های سالم‌سازی در گیلان، در خصوص هدف از سفر خود به استان‌های شمالی، گفت: بازدید از سواحل استان‌های شمالی را روز گذشته از قائم‌شهر آغاز کردیم و امروز در انزلی به پایان می‌رسانیم، هدف از این بازدیدها نحوه مدیریت اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل و تقویت نقاط قوت و رفع کاستی‌ها است.

او با بیان اینکه با تقویت طرح‌های سالم‌سازی سواحل در دو سال اخیر توفیق خوبی در حوزه پیشگیری از غرق شدگی کسب شده است، افزود: فضاسازی فرهنگی، ایجاد مشارکت‌های اجتماعی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، ساماندهی حوزه غریق و نجات، ارائه خدمات بهداشتی و تغذیه‌ای از جمله شاخص‌های مهم در اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل و دریا هستند که مورد توجه قرار می‌گیرند.

رستم‌وندی با بیان اینکه مدیریتی که بر سواحل گیلان حاکم است نشان می‌دهد که در آینده شاهد شکوفایی در زمینه سواحل خواهیم بود، گفت: توصیه می‌شود در مجموعه طرح‌های سالم‌سازی شاخص‌هایی را تعیین کنند که هر سال بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را بسنجیم.

قائم مقام وزیر کشور درباره اختصاص بودجه به سواحل استان گیلان، تاکید کرد: در سال 93 اعتباراتی در جهت اجرای طرح‌های سالم‌سازی در نظر گرفته شد و این اعتبارات در سال 94 تعلق نگرفت، اما امسال مجدد ردیف‌های اعتباری برای توسعه فرهنگی سواحل گیلان و استان‌های شمالی در نظر گرفته شده که در خصوص میزان اعتبارات با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال مذاکره هستیم.

تقی‌ رستم‌وندی، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی امروز از طرح‌های سالم‌سازی شهرستان رشت در زیباکنار، امین‌آباد و مروارید خزر بازدید کرد.

20106

کد خبر: 661984

وب گردی

وب گردی