افتتاح بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قائم با 30 تخت ICU دررشت

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بین المللی حضرت قائم(عج) با 30 تخت ICU با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در رشت افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر حریرچی در حاشیه افتتاح بخش «ICU» بیمارستان بین المللی حضرت قائم(عج) رشت،گفت: ایجاد 30 تخت ICU در این بیمارستان قدم مهمی در حوزه درمان است.

او با اشاره به اهمیت بخش مراقبت های ویژه در واحدهای بیمارستانی، افزود: بخش ICU در بیمارستان ها از نظر ارائه خدمات درمانی از اهمیت بسزایی برخوردارند و مردم از سطوح مختلف جامعه به آن نیاز دارند.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مسئولین بیمارستان تاکید کرد که با توجه به هزینه های فوق العاده بالا برای نیازمندان در بخش مراقبت های ویژه، خواستاریم که هزینه ها را مطابق با توان و استطاعت مردم در نظر بگیرند تا همه اقشار مردم بتوانند از خدمات درمانی بهره مند شوند.

حریرچی با اشاره به اینکه طی این سفر یکروزه بازدید مثبتی از بیمارستان قائم و بخصوص بخش ICU بعمل آمد، افزود:طبق ارزیابی های بعمل آمده، این بیمارستان، نسبت به سطح بیمارستان های خصوصی وضعیت خوبی دارد.

بخش «ICU» بیمارستان بین المللی حضرت قائم(عج) رشت به‌عنوان دومین بخش مراقبت های ویژه در خاورمیانه با حضور قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر مسئولین استانی افتتاح شد.

20106

کد خبر: 662014

وب گردی

وب گردی