عضو حزب کارگزاران: کاندیدا داریم اما بخاطر عملکرد روحانی از او در انتخابات سال 96 حمایت می‌کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی همچنان برای سال 96 کاندیدای اصلاح طلبان است و این جریان از او حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، پروانه مافی عضو فراکسیون امید مجلس دهم درباره برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و زمزمه های عبور از روحانی که ازسوی برخی تندروها مطرح می شود، اظهار کرد: پروژه عبور از روحانی اصلا جدی نیست، بلکه پروژه گروه‌های مخالف است. در بین احزاب سیاسی اصلاح‌طلبان؛ چه معتدلین و چه غیرمعتدلین، چنین پروژه‌ای وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان برای سال 96 روحانی کاندید ما است و همه با هم از او حمایت می‌کنیم، درباره دلایل ادامه حمایت از روحانی بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم کاندیدای دیگری نداریم، کاندیداهایی هستند اما عملکرد آقای روحانی راضی‌کننده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: عدالت ایجاب می‌کند که عملکرد را در شرایط و وضعیت خاص خودش بسنجیم. وقتی می‌خواهیم عادلانه قضاوت کنیم باید فرد را در جای خودش قضاوت کنیم. دو نفر باید در یک بستر زمانی مقایسه شوند و نمی‌توان یک نفر را که 10 سال پیش کار می‌کرده با کسی در شرایط امروز کار می‌کند، مقایسه کنیم.

مافی اظهار کرد:‌ با چنین نگاهی دولت نمره بدی نداشته، در سیاست خارجی نمره خوبی گرفته و در سیاست داخلی هم انشاالله تا پایان سال به نمره خوبی دست پیدا می‌کند.

202

کد خبر: 662125

وب گردی

وب گردی