دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رئیس واحد سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار سیرجان، در بازدید از واحد سیرجان، مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی و مجتمع ورزشی این واحد را افتتاح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی واحد سیرجان در راستای پروژه ساها با مساحت 2هزار و 30 مترمربع در دو طبقه و دو سوله کارگاهی و مجموعه آزمایشگاهی توسط دکتر میرزاده افتتاح شد.

این پروژه که در مدت 18 ماه ساخته شد، شامل آزمایشگاه هایی ازجمله شیمی، الکترونیک صنعتی، PLC، ریزپردازنده، مدار منطقی، الکترونیک دیجیتال و... است که دکتر میرزاده از تمامی این آزمایشگاه ها بازدید کرد.

مجموعه ورزشی واحد سیرجان دومین پروژه ای بود که دکتر میرزاده در بازدید از این واحد افتتاح کرد. این مجموعه ورزشی شامل دو سالن کشتی و بدنسازی و سالن چندمنظوره فوتسال، والیبال و بسکتبال به مساحت 2هزار و 500 مترمربع است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از این مجتمع ورزشی بازدید و با ورزشکاران حاضر در این مجموعه به گفتگو پرداخت.

در ادامه، دکتر میرزاده در جریان بازدید از واحد سیرجان از تندیس دکتر باستانی پاریزی در دانشکده محمدابراهیم باستانی پاریزی واحد سیرجان رونمایی کرد. این تندیس به پاس خدمات دکتر باستانی پاریزی و توجه به فرهنگ قومی در این واحد ساخته شده است.

20101

کد خبر: 662206

وب گردی

وب گردی