همکای واحد علوم و تحقیقات در 30 طرح تحقیقاتی و 30 طرح پسادکتری با بنیاد ملی علم ایران

واحد علوم و تحقیقات و صندوق حمایت از پژوهشگـــران و فنـــاوران کشور  به منظور  گسترش همکاری‌های علمی و تحقیقاتی و  شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از پژوهشگران و نخبگان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایسکانیوز، همکاری در زمینه اجرای 30 طرح تحقیقاتی و 30 طرح پسادکتری در راستای مقررات، سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی صندوق و دانشگاه و نیز ایجاد لینک پورتالهای دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام از موضوعات قابل توجه برای عقد این تفاهم نامه همکاری بوده است.

براساس این مفاد این تفاهم نامه واحد علوم و تحقیقات متعهد شده است ، داوری لازم در خصوص موضوع طرح ها ، استاد میزبان، پژوهشگر و خروجی هر طرح را انجام و طرح مورد تایید داور را همراه با مستندات داوری،پروپوزال طرح، پژوهشگر و مسئول طرح به صندوق ارسال کند. همچنین بعد از ارسال طرح به صندوق، داوری مجدد صورت نمی­گیرد و تنها جهت تصمیم­گیری به کمیته تخصصی ارسال می­شود و حداکثر تا3 ماه نتیجه به دانشگاه اعلام می­شود.

لازم به ذکر است دانشگاه سهم خود از اعتبارات طرح های تحقیقاتی مورد نظر را به صندوق اعلام و به پژوهشگر پرداخت می کند و این دانشگاه متعهد می­شود آزمایشگاه­های خود و در صورت نیاز مواد اولیه در اختیار پژوهشگر قرار دهد.

همچنین مالکیت معنوی نتایج حاصل از طرح های تحقیقاتی اجرا شده مشترک و همچنین دانش فنی که جزیی از نتایج است ، به نسبت قدرالسهم تعیین شده برای اعتبارات به طرفین تعلق خواهد گرفت.

20101

کد خبر: 662247

وب گردی

وب گردی