برای معرفی کاندیدا در انتخابات 96 باید منتظر توافق شورای اصولگرایان ماند

عضو جبهه پایداری گفت: باید تلاش شود تا در شورای ائتلاف اصولگرایان بر روی افرادی که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری اعلام آمادگی می‌کنند، هماهنگی صورت گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، زهره طبیب‌زاده ؛ در واکنش به این مسئله که در صورت کاندیدا شدن سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 موضع اصولگرایان چه خواهد بود، گفت: جلیلی یکی از کاندیدای سابق طیف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری بود که بنده در انتخابات سال 92 از وی حمایت کردم.

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه باید با توجه به تغییر فضای موجود منتظر ماند و دید چه توافقی بین شورای اصولگرایان اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: طبعا بهتر است در ارتباط با کاندیدای ریاست جمهوری در آینده بین اصولگرایان وفاق ایجاد شود.

وی ادامه داد: از آنجا که هنوز مشخص نیست چه کسانی از اصولگرایان برای انتخابات سال 96 اعلام آمادگی کنند، اظهارنظر قاطع پیرامون حمایت یا عدم حمایت از یک کاندید زود است.

طبیب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا در شورای ائتلاف اصولگرایان بر روی افرادی که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری اعلام آمادگی می‌کنند، هماهنگی صورت گیرد.

203/201

کد خبر: 662267

وب گردی

وب گردی