بررسی لایحه اصلاحیه قانون بودجه بعد از جمع بندی در کمیسیون های تخصصی

 سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر می رسد کمیسیون ها زمان بیشتری برای بررسی لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال ۹۵ لازم دارند و هر زمان به جمع بندی برسند بررسی آن در دستور کار صحن علنی قرار می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی در خصوص بررسی لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال 95 در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اینکه چه زمانی این موضوع در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد بستگی به اعلام نظر کمیسیون های تخصصی دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال 95 در دستور کار کمیسیون های تخصصی قرار دارد، نظرات کمیسیون ها در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می شود پس از آن به صحن علنی ارسال می شود.

وی گفت: بنابراین اگر در هفته جاری کمیسیون ها به جمع بندی برسند به نظر می رسد لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال 95 در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما به نظر می رسد کمیسیون های مجلس نیاز به زمان بیشتر برای رسیدن به نتیجه نهایی هستند با این حساب هر زمان نظر کمیسیون ها اعلام شود، در دستور کار مجلس قرار می گیرد./

202/2-01

کد خبر: 662286

وب گردی

وب گردی